banerek

Zaproszenie do złożenia oferty cenowej

    1. Nazwa zamówienia:

Dostawa oleju opałowego do ogrzewania budynków ZZGO Racibórz

  1. Określenie przedmiotu zamówienia:

    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do zbiorników znajdujących się w obiektach Zarządu Zlewni Górnej Odry w Raciborzu przy ul. Towarzystwa Gimnastycznego SOKÓŁ 18 na potrzeby ogrzewania pomieszczeń budynków Zarządu.

  2. Zakres zamówienia:
  3. Planuje się zakup około 5 000 litrów oleju opałowego spełniającego wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe ( Dz.U. z 2016 r., poz.1934), wraz z dostawą na adres Zarządu Zlewni Górnej Odry w Raciborzu.

  4. Opis sposobu obliczenia ceny:
  5. Oferta cenowa na realizację przedmiotowego zamówienia powinna być wyliczona przez oferenta w taki sposób aby obejmowała również wszelkie koszty towarzyszące zamówieniu.

  6. Opis sposobu przygotowania oferty:
  7. Oferta powinna określać cenę netto i brutto jednego litra oleju opałowego. Cenę oferty należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Do oferty należy załączyć odpis ze świadectwa jakości oleju opałowego lekkiego oraz koncesję na obrót paliwami ciekłymi. Oferta powinna być zaopatrzona w nazwę, adres siedziby i telefoniczne numery kontaktowe oferenta a także powinna być przez niego czytelnie podpisana i opieczętowana.

  8. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
  9. Termin wykonania przedmiotu zamówienia do 10. października. 2017r.

  10. Osoby do kontaktu z oferentem:
  11. Osobami upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:

    • Beata Małek – tel. 32/4154671 wew.33,

  12. Sposób i termin złożenia oferty:
  13. Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zarządu Zlewni Górnej Odry w Raciborzu, ul. Towarzystwa Gimnastycznego SOKÓŁ 18, 47-400 Racibórz (osobiście, listownie, faxem nr 32/415 49 02 wew. 39; 32/415 46 71 wew. 39, lub e-mailem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.).

Termin złożenia oferty: do 22.09.2017r. godz. 12.00.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Złożenie najniższej cenowo oferty nie gwarantuje realizacji przedmiotu zamówienia.

Zaproszenie do złożenia oferty cenowej.

I. Przedmiot zamówienia:

”Remont instalacji elektrycznej w budynku mieszkalnym Mysłowice ul. Długa 262”

Przedmiotem zamówienia jest – Remont instalacji elektrycznej w budynku mieszkalnym

1 mieszkanie 50,31 m² , 2 mieszkanie 55,64 m² , części wspólne 30,00 m²

II. Zakres robót określa niżej podany - przedmiar opisowy robót według którego należy przygotować ofertę – kosztorys ofertowy uproszczony .

roboty demontażowe

1.demontaż części instalacji elektrycznej i zabezpieczenia głównego

2.demontaz przewodów WLZ

3.demontaż 3 szt. tablic licznikowych z zabezpieczeniami

4.demontaż instalacji elektrycznych obwodów w części wspólnej budynku oraz 3 lokalach mieszkalnych

5.demontaż osprzętu –30 gniazd wtyczkowych,15 wyłączników, 5 opraw .

6.wywóz i utylizacja zdemontowanych materiałów

Roboty montażowe

1.przygotowanie podłoża pod wykonanie nowej instalacji

2.wykonanie nowego WLZ wraz z zabezpieczeniami oraz zabezpieczenia głównego

3.montaż 3szt. nowych tablic licznikowych z zabezpieczeniami i skrzynek rozdzielczych

4.montaż przewodów do wyłączników, gniazd i wypustów oświetleniowych w części wspólnej budynku oraz 3 lokalach mieszkalnych ( w listwach, rurkach lub pod tynkiem ),01

5.montaaż opraw oświetleniowych w części wspólnej budynku

6.roboty murarskie i malarskie ścian i sufitów po robotach montażowych.

7.demontaz i montaż istniejących liczników energii elektrycznej

8.koszty usług TAURON za plombowanie liczników i zabezpieczeń.

9.wykonanie stosownych pomiarów i wykonanie schematów powykonawczych oraz protokołów

III. Opis sposobu przygotowania oferty.

- Oferta powinna zawierać :

- Kosztorys ofertowy

- Zaopatrzona w pieczątkę firmową

- Podpisana czytelnie przez Wykonawcę

- Posiadać datę sporządzenia

- Zawierać adres siedziby oferenta, numer telefonu

- Oferta musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia

- Podana cena musi zawierać- kwota netto + 23% VAT = brutto

IV. Prowadzący postępowanie: Ryszard Kotrys tel. 077/4820405

V. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 25 październik 2017 r.

VI. Sposób i termin złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć w terminie:

do dnia 15.09.2017 r. do godz. 12.00 w siedzibie Zarządu Zlewni Kłodnicy i Kanału Gliwickiego w Kędzierzynie Koźlu ul. Chełmońskiego 1 lub , fax-em –77/ 4829753

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Złożenie najniższej oferty nie gwarantuje realizacji przedmiotu zamówienia. Oferta musi być zgodna z kosztorysem i spełniać wszystkie wymagane warunki. Zarząd Zlewni Kłodnicy i Kanału Gliwickiego

Zaproszenie do złożenia oferty cenowej.
I.    Przedmiot zamówienia:
”Usunięcie  zatorów z koryta rzeki Bytomki w Rudzie- Śląskiej w km 13+000 – 14+000.”

Przedmiotem zamówienia jest –likwidacja powalonych drzew oraz zatorów z koryta rzeki –powalone drzewa znajdują w sąsiedztwie  ogródków działkowych Perła  w Rudzie Śląskiej przy ul. Orzegowskiej oraz w okolicach  km 13+19 rzeki Bytomki w Rudzie Śląskiej.
Oferent przed złożeniem oferty  winień dokonać wizji w terenie – osoba do kontaktu Krzysztof Mróz tel. 603857483.
II.    Zakres robót określa niżej podany  -  przedmiar robót w układzie kosztorysowym według którego należy przygotować ofertę – kosztorys ofertowy uproszczony . Zainteresowanych Wykonawców zapraszamy na wizję.
 w zakresie jak niżej:

lp podstawa opis jedn. ilość
1 Kal. własna Wyciagnięcie z koryta rzeki powalonych drzew wraz z pocięciem na kawałki [ 1 szt. Fi 400 , 3 szt.fi 120 ] Kpl. 1
2 Kal. własna Wyciagnięcie z koryta rzeki powalonych drzew wraz z naniesionymi gałęziami oraz roślinnością [ 5szt. Fi 150 , 3m3 gałęzi] Kpl. 1


III.    Opis sposobu przygotowania oferty.
- Oferta powinna zawierać :
- Kosztorys ofertowy
- Zaopatrzona w pieczątkę firmową
- Podpisana czytelnie przez Wykonawcę
- Posiadać datę sporządzenia
- Zawierać adres siedziby oferenta, numer telefonu
- Oferta musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
- Podana cena musi zawierać- kwota netto + 23% VAT = brutto
IV.    Prowadzący postępowanie: Jerzy Lawiński   tel. 077/4820405
V.    Termin realizacji przedmiotu zamówienia:   29 września   2017 r.
VI.    Sposób i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w terminie:
 do dnia 24.08.2017 r. do godz. 12.00 w siedzibie Zarządu Zlewni Kłodnicy i Kanału Gliwickiego w Kędzierzynie Koźlu ul. Chełmońskiego 1   lub  , fax-em –77/ 4829753
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Złożenie najniższej oferty nie gwarantuje realizacji przedmiotu zamówienia. Oferta musi być zgodna z kosztorysem i spełniać wszystkie wymagane warunki.
Zarząd Zlewni Kłodnicy i Kanału Gliwickiego

PONOWIENIE ZAPROSZENIA DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ W ZWIĄZKU Z UNIEWAŻNIENIEM POPRZEDNIEGO POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

    
I.    Nazwa zamówienia:

Odtworzenie systemu znaków kilometrażowych i nawigacyjnych szlaku żeglugowego klasy Ia rz. Odry w km 52+000 – 94+000 Racibórz – Kędzierzyn-Koźle.


II.    Określenie przedmiotu zamówienia:

Celem zadania jest odtworzenie istniejącej historycznie sieci znaków kilometrażowych szlaku żeglugowego rzeki Odry klasy Ia na odcinku od Raciborza do Kędzierzyna Koźla jak również ustawienie znaków nawigacyjnych w miejscach szczególnie niebezpiecznych.
Znaki kilometrażowe należy ustawić w miejscach zgodnych z historycznymi podkładami mapowymi na których jest widoczna ich lokalizacja, na rurze stalowej ocynkowanej Ø50mm w otworze o wymiarach 0,3m x 0,3m x 1,0m wypełnionym betonem. Ogólna wysokość znaku powinna wynosić 2,50m ponad poziom gruntu. W betonie przy znaku kilometrażowym należy umiejscowić znacznik reperu wysokościowego z dowiązaniem jego wysokości do Państwowej Sieci Geodezyjnej. Przewiduje się ustawienie 39szt znaków kilometrażowych o numerach od „52” do „91” za wyjątkiem numeru „75” ze względu na istniejący przekop koryta rzeki Odry. Tablice o numerach parzystych należy ustawiać na prawym brzegu rzeki natomiast o numerach nieparzystych na lewym brzegu.
Znaki nawigacyjne należy ustawiać podobnie jak kilometrażowe jednak bez umiejscawiania w ich pobliżu reperów wysokościowych. Lokalizacja ustawienia znaków nawigacyjnych zostanie wskazana na etapie przekazania terenu do prowadzenia robót przez pracowników Zarządu Zlewni Górnej Odry w Raciborzu.
Dokładne określenie przedmiotu zamówienia w załączonym opisie przedmiotu zamówienia.

III.    Zakres zamówienia:

Zakres zamówienia określa przedmiar robót w układzie kosztorysowym a także opis przedmiotu zamówienia które stanowią załączniki* do zaproszenia do składania ofert.

IV.    Opis sposobu przygotowania oferty:
Oferta powinna zawierać kosztorys ofertowy uproszczony z wyszczególnieniem cen jednostkowych dla poszczególnych pozycji przedmiarowych obejmujących wszystkie składniki tej ceny tj. koszty bezpośrednie, koszty pośrednie i zysk. Jednocześnie kosztorys ma zawierać zestawienia wartościowo ilościowe robocizny, materiałów i sprzętu, tabelę wartości elementów scalonych, wielkości zastosowanych narzutów kosztów pośrednich i zysku oraz stawkę podatku VAT. Kosztorys sporządzić na podstawie załączonego przedmiaru robót.
Oferta powinna być zaopatrzona w nazwę, adres siedziby i telefoniczne numery kontaktowe oferenta a także powinna być przez niego czytelnie podpisana i opieczętowana.
Prosimy o określenie ceny netto i brutto.

V.    Termin realizacji przedmiotu zamówienia:

Pożądany termin wykonania przedmiotu zamówienia do 15. października. 2017r.


VI.    Osoby do kontaktu z oferentem:

Osobami upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:
•    Mirosław Marzec – kierownik ZZGO Racibórz, tel. 32/4154671 wew.38, 661 446 662
•    Janusz Pientka – tel. 601 415 193, 32/4154671 wew.31

VII.    Sposób i termin złożenia oferty:

Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zarządu Zlewni Górnej Odry w Raciborzu,               ul. Towarzystwa Gimnastycznego SOKÓŁ 18, 47-400 Racibórz (osobiście, listownie, faxem nr 32/415 49 02 wew. 39; 32/415 46 71 wew. 39, lub e-mailem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.).

Termin złożenia oferty: do 17.08.2017r. godz. 12.00.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Złożenie najniższej oferty nie gwarantuje realizacji przedmiotu zamówienia.


Załączniki mogą Państwo pobrać z serwera FTP.

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia pn.: „Odtworzenie systemu znaków kilometrażowych i nawigacyjnych szlaku żeglugowego klasy Ia rz. Odry w km 52+000 – 94+000 Racibórz – Kędzierzyn-Koźle”.

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia na wykonanie zadania pn. „Odtworzenie systemu znaków kilometrażowych i nawigacyjnych szlaku żeglugowego klasy Ia rz. Odry w km 52+000 – 94+000 Racibórz – Kędzierzyn-Koźle” ogłoszonego w na stronie internetowej RZGW Gliwice dn. 14.07.2017r., zostaje unieważnione, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Zaproszenie do złożenia oferty cenowej    

I.      Przedmiot zamówienia:

„ Remont układu chłodzenia motorówki KOS”.

Przedmiotem zamówienia jest remont układu chłodzenia silnika motorówki roboczej KOS.

II.   Zakres robót określa Przedmiar robót dla zamówienia: „Remont układy chłodzenia motorówki KOS”, stanowiący załącznik nr.1 do niniejszego zapytania – wg. którego należy przygotować ofertę – kosztorys ofertowy uproszczony.

III.   Opis sposobu przygotowania oferty:

Oferta powinna zawierać:

-  kosztorys ofertowy
-  pieczątkę firmową Oferenta
- czytelny podpis Oferenta
- datę sporządzenia
- adres siedziby Oferenta, nr. telefonu
- uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
- cenę zawierającą kwotę netto + 23% VAT = kwota brutto.

IV. Prowadzący postępowanie:  Krzysztof Kubowicz tel. (77)4820405; 691258774

V. Termin realizacji Przedmiotu zamówienia:

od 04.09.2017 r. do 22.09.2017 r.

VI. Sposób i termin złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 16.08.2017 r. do godz. 14:00 w siedzibie
Zarządu Zlewni Kłodnicy i Kanału Gliwickiego w Kędzierzynie-Koźlu
47-205 Kędzierzyn-Koźle; ul. Chełmońskiego 1
lub przesłać fax-em – nr. fax-u: (77)4829753

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Złożenie oferty nie gwarantuje realizacji przedmiotu zamówienia. Oferta musi być zgodna z kosztorysem i spełniać wszystkie wymagane kryteria.

Załączniki mogą Państwo pobrać z serwera FTP.

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ

I. Nazwa zamówienia:

Udrożnienie – pogłębienie koryta rzeki Odry w km 55+000 – 55+500.

II. Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie prac udrożnieniowych koryta rzeki Odry w poprzez usunięcie zatoru z rumoszu rzecznego powstałego w korycie rzeki przy wylocie kanału Ulgi rzeki Odry. Powstały w korycie rzeki zator utrudnia odpływ wód z kanału i powoduje ich podpiętrzenie na jego ujściowym odcinku. Dodatkowo zator stanowi przeszkodę w użytkowaniu odcinka Odrzańskiej Drogi Wodnej pomiędzy Raciborzem (km. 51+200) a śluzą Koźle (km. 95+600) zaliczanego do klasy Ia, najniższej klasy śródlądowych dróg wodnych.

III. Zakres zamówienia:

Zakres zamówienia określa przedmiar robót w układzie kosztorysowym który stanowi załącznik* do zaproszenia do składania ofert. Kubaturę koniecznego do usunięcia zatoru z rumoszu oszacowano na 6440m3 na odcinku 200m w km 54+940 – 55+140 przy założeniu że prace udrożnieniowe prowadzone są do poziomu 175,80m npm. Próbki materiału z którego zbudowany jest zator zostały poddane analizie granulometrycznej, wyniki analizy stanowią załącznik do opisu przedmiotu zamówienia. Przyszły wykonawca zadania, pozyskany materiał (kruszywo) tworzący zator zagospodaruje na potrzeby własne a spodziewany zysk z tytułu zagospodarowania oferent powinien uwzględnić w cenie oferty na wykonanie zadania. Wykonanie udrożnienia koryta rzeki przewiduje się do wykonania koparkami podsiębiernymi o wydłużonym wysięgu (17m) bezpośrednio z koryta z dwukrotnym przerzutem urobku w miejsce jego składowania na lewym brzegu rzeki. Realizację zadania należy prowadzić przy niskich stanach wód umożliwiających wykonywanie robót w korycie rzeki. Z uwagi na niepewną sytuację hydrologiczną Zamawiający nie przewiduje możliwości wykonania prac udrożnieniowych z obiektów pływających. Liczne wypłycenia dna koryta rzeki poniżej miejsca prowadzenia robót przy niskich stanach wód uniemożliwiają dopłynięcie do istniejącego zatoru, brak również możliwości budowy miejsca przeładunkowego w korycie rzeki dla pozyskanego urobku. Przy odbiorze zadania wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia zamawiającemu pomiaru powykonawczego dna koryta rzeki przedstawiającego osiągniętą w wyniku prac niweletę dna (175,80m npm). Przyszły wykonawca w ofercie cenowej na wykonanie zadania powinien uwzględnić koszt odwozu pozyskanego materiału z międzywala rzeki w miejsce składowania i zagospodarowania na potrzeby własne a także ewentualny koszt naprawy i bieżącego utrzymania dróg lokalnych wykorzystywanych przez oferenta do odwozu. Uzyskanie wszelkich koniecznych uzgodnień odnośnie wykorzystywania dróg dojazdowych, terenu pod czasowe składowanie rumoszu i przejazdu przez lewostronny wał przeciwpowodziowy leży po stronie oferenta.

Wskazane jest zapoznanie się z terenem planowanych robót przez zainteresowanych oferentów.

IV. Opis sposobu obliczenia ceny:

Oferta cenowa na wykonanie przedmiotowego zamówienia powinna być wyliczona przez oferenta w oparciu o załączony przedmiar robót. Dodatkowo oferent winien tak skalkulować cenę aby obejmowała również wszelkie koszty towarzyszące zamówieniu tj. koszty wszelkich prac przygotowawczych, porządkowych, koszty usunięcia materiału z terenu międzywala, koszty związane z dojazdem i jego utrzymaniem na czas prowadzenia robót do miejsca prowadzenia prac, koszty związane z odbiorem prac jak również inne niezbędne do wykonania zamówienia koszty.

Cenę należy pomniejszyć o wartość materiału pozyskanego przez przyszłego wykonawcę w trakcie prowadzenia prac udrożnieniowych koryta rzeki Odry.

V. Opis sposobu przygotowania oferty: Oferta ma zawierać cenę wykonania zadania, tj. końcową cenę oferty na wykonanie przedmiotowego zadania po uwzględnieniu wartości pozyskanego materiału z likwidowanego zatoru (odsypiska). Końcową cenę oferty należy określić jako cenę netto i brutto, a także należy określić stawkę podatku VAT. Oferta powinna być zaopatrzona w nazwę, adres siedziby i telefoniczne numery kontaktowe oferenta a także powinna być przez niego czytelnie podpisana i opieczętowana.

VI. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:

Pożądany termin wykonania przedmiotu zamówienia do 30 październik 2017r.

VII. Osoby do kontaktu z oferentem:

Osobami upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:

  • Mirosław Marzec – kierownik ZZGO Racibórz, tel. 32/4154671 wew.38, 661 446 662
  • Janusz Pientka – tel. 601 415 193, 32/4154671 wew.31

VIII. Sposób i termin złożenia oferty:

Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zarządu Zlewni Górnej Odry w Raciborzu, ul. Towarzystwa Gimnastycznego SOKÓŁ 18, 47-400 Racibórz (osobiście, listownie, faxem nr 32/415 49 02 wew. 39; 32/415 46 71 wew. 39, lub e-mailem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.).

Termin złożenia oferty: do 08.08.2017r. godz. 12.00.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Złożenie najniższej cenowo oferty nie gwarantuje realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający przy wyborze oferenta będzie brał przede wszystkim pod uwagę dotychczasowe doświadczenia ze współpracy z oferentami, a w szczególności ich rzetelność i terminowość w realizacji zamówień.

Załączniki mogą Państwo pobrać z serwera FTP.

Ponowienie zapytania ofertowego, w związku z negatywną oceną wyników poprzedniego zamówienia przez Zamawiającego.

Zaproszenie do złożenia oferty cenowej.

I.    Przedmiot zamówienia:
„Naprawa poszycia dachowego nadzorcówki NW Przeczyce przy ul. Targowej 2”

II.    Zakres robót określa niżej podany – przedmiar robót w układzie kosztorysowym, według którego należy przygotować ofertę – kosztorys ofertowy uproszczony.

Lp. Podstawa      Opis     Jedn ilość
  Kosztorys     Naprawa poszycia dachowego nadzorcówki NW Przeczyce ul. Targowa 2          
1 Element     Roboty rozbiórkowe i naprawcze         
1.1  KNR 401/535/4 Rozebranie rynien z PCV nie nadającej się do użytku m 26,6
1.2  KNR 401/535/6 Rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku m 10,0
1.3 KNR 401/535/8 Rozebranie obróbek blacharskich: murów ogniowych, okapów kołnierzy, gzymsów ipt. Z blachy nie nadającej się do użytku m2 9,8
1.4 KNR 404/509/2 Rozebranie pokrycia dachowego z papy, papa na deskowaniu na zakład m2 150
1.5 KNNRW 3/502/1 (analogia) Uzupełnienie deskowania dachów, na styk, materiał - gont m2 30
1.6 KNNRW 3/506/2 (analogia) materiał: gont Naprawa pokryć dachowych papą termorozgrzewalną, dwuwarstwowe pokrycie z papy perforowanej oraz papy wierzchniego pokrycia 4,7 mm na istniejącym pokryciu z papy m2 150
1.7 NNR 2/504/2
(2)
Obróbki blacharskie, blacha stalowa, przy szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm, ocynkowana 0,55 mm m2 9,8
1.8 KNRW 202/524/1 Rynny dachowe z PCV łączone na uszczelki, Fi 125 mm m 26,6
1.9  NNRNKB 202/550/3   Rury spustowe okrągłe z PCV, rury Fi 100 mm m 10
1.10 Kalkulacja własna Koszt utylizacji materiałów rozbiórkowych, rynny z PCV, zdemontowanie papowe, spusty rynnowe kpl 1


Zainteresowanych wykonawców zapraszamy na wizję lokalną.

III.    Opis sposobu przygotowania oferty
Oferta powinna zawierać :
- Kosztorys ofertowy
- Zaopatrzona w pieczątkę firmową
- Podpisana czytelnie przez Wykonawcę
- Posiadać datę sporządzenia
- Zawierać adres siedziby oferenta, numer telefonu
- Oferta musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
- Podana cena musi zawierać- kwota netto + 23% VAT = brutto

IV.    Prowadzący postępowanie: Bartosz Baliński tel. 32/380 65 87 lub kom. 601-414-095
V.    Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 31 sierpnia 2017 r.
VI.    Ofertę należy złożyć w terminie: do dnia 31.07.2017 r. do godz. 12.00 w siedzibie Zarządu Zlewni Przemszy w Przeczycach, ul. 21 Stycznia 127a, 42-460 Przeczyce lub za pośrednictwem poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub faks: 32/380 65 87
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferta musi być zgodna z kosztorysem i spełniać wszystkie wymagane warunki.

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ

    
I.    Nazwa zamówienia:

Odtworzenie systemu znaków kilometrażowych i nawigacyjnych szlaku żeglugowego klasy Ia rz. Odry w km 52+000 – 94+000 Racibórz – Kędzierzyn-Koźle.


II.    Określenie przedmiotu zamówienia:

Celem zadania jest odtworzenie istniejącej historycznie sieci znaków kilometrażowych szlaku żeglugowego rzeki Odry klasy Ia na odcinku od Raciborza do Kędzierzyna Koźla jak również ustawienie znaków nawigacyjnych w miejscach szczególnie niebezpiecznych.
Znaki kilometrażowe należy ustawić w miejscach zgodnych z historycznymi podkładami mapowymi na których jest widoczna ich lokalizacja, na rurze stalowej ocynkowanej Ø50mm w otworze o wymiarach 0,3m x 0,3m x 1,0m wypełnionym betonem. Ogólna wysokość znaku powinna wynosić 2,50m ponad poziom gruntu. W betonie przy znaku kilometrażowym należy umiejscowić znacznik reperu wysokościowego z dowiązaniem jego wysokości do Państwowej Sieci Geodezyjnej. Przewiduje się ustawienie 39szt znaków kilometrażowych o numerach od „52” do „91” za wyjątkiem numeru „75” ze względu na istniejący przekop koryta rzeki Odry. Tablice o numerach parzystych należy ustawiać na prawym brzegu rzeki natomiast o numerach nieparzystych na lewym brzegu.
Znaki nawigacyjne należy ustawiać podobnie jak kilometrażowe jednak bez umiejscawiania w ich pobliżu reperów wysokościowych. Lokalizacja ustawienia znaków nawigacyjnych zostanie wskazana na etapie przekazania terenu do prowadzenia robót przez pracowników Zarządu Zlewni Górnej Odry w Raciborzu.
Dokładne określenie przedmiotu zamówienia w załączonym opisie przedmiotu zamówienia.

III.    Zakres zamówienia:

Zakres zamówienia określa przedmiar robót w układzie kosztorysowym a także opis przedmiotu zamówienia które stanowią załączniki* do zaproszenia do składania ofert.

IV.    Opis sposobu przygotowania oferty:
Oferta powinna zawierać kosztorys ofertowy uproszczony z wyszczególnieniem cen jednostkowych dla poszczególnych pozycji przedmiarowych obejmujących wszystkie składniki tej ceny tj. koszty bezpośrednie, koszty pośrednie i zysk. Jednocześnie kosztorys ma zawierać zestawienia wartościowo ilościowe robocizny, materiałów i sprzętu, tabelę wartości elementów scalonych, wielkości zastosowanych narzutów kosztów pośrednich i zysku oraz stawkę podatku VAT. Kosztorys sporządzić na podstawie załączonego przedmiaru robót.
Oferta powinna być zaopatrzona w nazwę, adres siedziby i telefoniczne numery kontaktowe oferenta a także powinna być przez niego czytelnie podpisana i opieczętowana.
Prosimy o określenie ceny netto i brutto.

V.    Termin realizacji przedmiotu zamówienia:

Pożądany termin wykonania przedmiotu zamówienia do 15. października. 2017r.


VI.    Osoby do kontaktu z oferentem:

Osobami upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:
•    Mirosław Marzec – kierownik ZZGO Racibórz, tel. 32/4154671 wew.38, 661 446 662
•    Janusz Pientka – tel. 601 415 193, 32/4154671 wew.31

VII.    Sposób i termin złożenia oferty:

Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zarządu Zlewni Górnej Odry w Raciborzu,               ul. Towarzystwa Gimnastycznego SOKÓŁ 18, 47-400 Racibórz (osobiście, listownie, faxem nr 32/415 49 02 wew. 39; 32/415 46 71 wew. 39, lub e-mailem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.).

Termin złożenia oferty: do 28.07.2017r. godz. 12.00.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Złożenie najniższej oferty nie gwarantuje realizacji przedmiotu zamówienia.


Załączniki mogą Państwo pobrać z serwera FTP.

Zaproszenie do złożenia oferty cenowej.

I.    Przedmiot zamówienia:
„Naprawa poszycia dachowego budynku biurowo – socjalnego przy ul. Targowej 2
w Przeczycach” (nadzorcówka NW Przeczyce)

II.    Zakres robót określa niżej podany – przedmiar robót w układzie kosztorysowym, według którego należy przygotować ofertę – kosztorys ofertowy uproszczony.

Lp. Podstawa      Opis     Jedn ilość
  Kosztorys     Naprawa poszycia dachowego nadzorcówki NW Przeczyce ul. Targowa 2          
1 Element     Roboty rozbiórkowe i naprawcze         
1.1  KNR 401/535/4 Rozebranie rynien z PCV nie nadającej się do użytku m 26,6
1.2  KNR 401/535/6 Rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku m 10,0
1.3 KNR 401/535/8 Rozebranie obróbek blacharskich: murów ogniowych, okapów kołnierzy, gzymsów ipt. Z blachy nie nadającej się do użytku m2 9,8
1.4 KNR 404/509/2 Rozebranie pokrycia dachowego z papy, papa na deskowaniu na zakład m2 150
1.5 KNNRW 3/502/1 (analogia) Uzupełnienie deskowania dachów, na styk, materiał - gont m2 30
1.6 KNNRW 3/506/2 Naprawa pokryć dachowych papą termorozgrzewalną, dwuwarstwowe pokrycie z papy perforowanej oraz papy wierzchniego pokrycia 4,7 mm na istniejącym pokryciu z papy m2 150
1.7 NNR 2/504/2
(2)
Obróbki blacharskie, blacha stalowa, przy szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm, ocynkowana 0,55 mm m2 9,8
1.8 KNRW 202/524/1 Rynny dachowe z PCV łączone na uszczelki, Fi 125 mm m 26,6
1.9  NNRNKB 202/550/3   Rury spustowe okrągłe z PCV, rury Fi 100 mm m 10
1.10 Kalkulacja własna Koszt utylizacji materiałów rozbiórkowych, rynny z PCV, zdemontowanie papowe, spusty rynnowe kpl 1


Zainteresowanych wykonawców zapraszamy na wizję lokalną.

III.    Opis sposobu przygotowania oferty
Oferta powinna zawierać :
- Kosztorys ofertowy
- Zaopatrzona w pieczątkę firmową
- Podpisana czytelnie przez Wykonawcę
- Posiadać datę sporządzenia
- Zawierać adres siedziby oferenta, numer telefonu
- Oferta musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
- Podana cena musi zawierać- kwota netto + 23% VAT = brutto

IV.    Prowadzący postępowanie: Bartosz Baliński tel. 32/380 65 87 lub kom. 601-414-095
V.    Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 10 sierpnia 2017 r.
VI.    Ofertę należy złożyć w terminie: do dnia 7.07.2017 r. do godz. 12.00 w siedzibie Zarządu Zlewni Przemszy w Przeczycach, ul. 21 Stycznia 127a, 42-460 Przeczyce lub za pośrednictwem poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub faks: 32/380 65 87
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferta musi być zgodna z kosztorysem i spełniać wszystkie wymagane warunki.