banerek

Przedmiot zamówienia:

„ Utrzymanie i zapewnienie obsługi serwisowej (gwarancyjnej) urządzeń elektroenergetycznych zaplecza eksploatacyjnego zbiornika Racibórz”

Miejsce świadczenia usługi: 47-400 Racibórz ul. Nieboczowska 11

I. Opis przedmiotu zamówienia:

1. Zestaw czynności wynikających z eksploatacji zasilającej linii kablowej SN, stacji transformatorowej 20/0,4 kVA (wymagane uprawnienia >1kV), prowadzenie książki stacyjnej, dokonywanie zabiegów eksploatacyjnych stacji zgodnie z Dokumentacją Techniczno-Ruchową, w tym serwisu gwarancyjnego. Dokonywanie badań ochrony sprzętu bhp w pomieszczeniach stacji i pomieszczeniach ruchu energetycznego:

- rękawice dielektryczne 1szt

- buty dielektryczne 1szt

- drążek izolacyjny 1szt.

- wykładziny dielektryczne (w pomieszczeniach rozdzielni i agregatu) 2szt.

- wskaźnik napięcia – 2szt.

Pierwsze badanie sprzętu bhp należy przeprowadzić niezwłocznie po podpisaniu umowy.

Załączniki - dokumentacja techniczna urządzeń stacji trafo:

a) Kontenerowa stacja transformatorowa z betonu – DTR

b) Mikroprocesorowe Urządzenie do Pomiarów Automatyki, Sterowania i Zabezpieczeń – Instrukcja użytkownika

c) Mikroprocesorowe Urządzenie do Pomiarów Automatyki, Sterowania i Zabezpieczeń – Specyfikacja Techniczna

d) Transformator olejowy Schneider – karta prób – karta gwarancyjna – deklaracja zgodności WE

e) Sygnalizator zgodności faz – Instrukcja użytkowania

f) Bateria kondensatorów Zen MATICR® ZEBKND7037/2,5 – DTR + karta gwarancyjna

2. Zestaw czynności w ramach eksploatacji zasilającej linii kablowej SN, złącza Średniego Napięcia wraz z układem pomiarowym, prowadzenie książki stacyjnej, koordynacja działań zgodnie z instrukcją współpracy z Tauron o/ Gliwice (wymagane uprawnienia >1kV).

3. Zestaw czynności wynikających z eksploatacji Zespołu Prądotwórczego zasilania rezerwowego napędzanego silnikiem Diesla wraz rozdzielnią główną, z dokonywaniem przeglądów gwarancyjnych urządzeń zgodnie z wymaganiami producentów, prowadzenie książki uruchomień. Przeglądy serwisowe (gwarancyjne) agregatu prądotwórczego i silnika Diesla 2x w roku (lub co wymaganą ilość godzin) i zgodnie z instrukcją obsługi silnika IVECO Motors.

Załączniki - dokumentacja techniczna urządzeń agregatu:

a) Zespół prądotwórczy GI 67 S AUT – Karta gwarancyjna, certyfikaty, deklaracje zgodności WE

b) Zeszyt eksploatacji Zespołu prądotwórczego GI 67 S AUT

c) Silnik IVECO Motors – użytkowanie i obsługa

d) Trójfazowe generatory synchroniczne Marelli Generators MJB 160-200-225 – Instrukcja i informacje w zakresie bezpieczeństwa

e) Wyłączniki kompaktowe

f) ComAp - InteliLite NR® - przewodnik operatora Panel Sterowania typu AMF

4. Materiały eksploatacyjne (filtry, olej silnikowy, płyn chłodniczy, inne).

W cenie uwzględnić należy przedstawienie na koniec 2018r. roku sprawozdania z przeprowadzonych czynności w zakresie utrzymania ww. urządzeń. W ofercie należy zaproponować czas reakcji w przypadku wystąpienia awarii.

II. Opis wymaganej zawartości oferty:

1. Kosztorys ofertowy

2. Pieczęć firmowa

3. Czytelny podpis Wykonawcy

4. Data sporządzenia

5. Dane adresowe oferenta oraz nr telefonu

6. Uwzględnienie wszystkich kosztów związanych z przedmiotem zamówienia (w tym przewidywane koszty materiałów eksploatacyjnych)

III. Prowadzący postępowanie:

Krzysztof Juraszek – sprawy formalne tel. 607 220 028 wew. 45

Grażyna Stabla – sprawy formalne tel. 607 220 028 wew. 40

Jerzy Płachecki – sprawy techniczne tel. 696 666 010

IV. Termin realizacji umowy:

od dnia 01.12.2017r.

do dnia 31.12.2018r.

V. Warunki płatności:

Rozliczenie usług następować będzie w cyklu miesięcznym. Wykonawca sporządzi protokół z przeprowadzonych czynności, który potwierdzony będzie przez Zamawiającego. Potwierdzony protokół stanowić będzie podstawę do wystawienia faktury. Termin płatności faktury 30 dni.

VI. Sposób i termin złożenia oferty:

Do dnia 15.11.2017r. do godz. 12.00 w siedzibie Biura Wdrażania Projektu Zbiornik Racibórz Dolny w Raciborzu ul. Nieboczowska 11a lub e-mailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane. Złożenie najniższej oferty nie gwarantuje realizacji przedmiotu zamówienia. Oferta musi być zgodna z kosztorysem (przedmiotem zamówienia) i musi spełniać wszystkie wymagane warunki.

Załączniki mogą Państwo pobrać z serwera FTP.

Przedmiot zamówienia:

„Zapewnienie obsługi serwisowej urządzeń klimatyzacyjnych zaplecza eksploatacyjnego zbiornika Racibórz ”

Miejsce świadczenia usługi: 47-400 Racibórz ul. Nieboczowska 11

I. Opis przedmiotu zamówienia:

Dwukrotny przegląd eksploatacyjny urządzeń klimatyzacyjnych (pierwszy najpóźniej do końca stycznia 2018 r., drugi w III kwartale 2018 r.) tj.:

1) Centrala wentylacyjna nawiewno wywiewna V=800m3/h VS-10R-PH/SS-T (1 szt.)

Filtr działkowy 572x272x50 G4 (2szt)

Zakres przeglądu i konserwacji centrali wentylacyjnej:

1. Oględziny ogólne i sprawdzenie poprawności działania

2. Wymontowanie zużytych filtrów;

3. Wymiana filtrów na nowe

4. Mycie i dezynfekcja dedykowanymi preparatami;

5. Mycie komory wewnętrznej;

6. Sprawdzenie syfonów tac skroplin;

7. Sprawdzenie prawidłowości pracy wentylatorów – kontrola połączeń elektrycznych, kontrola silników wentylatorów, kontrola nasmarowania łożysk i przekładni urządzenia;

8. Kontrola mechaniczna: łożyska, przepustnice, paski

9. Sprawdzenie prawidłowości pracy nagrzewnicy, chłodnicy oraz wymiennika

10. Stosowanie środka grzybobójczego w sekcjach wymienników

2) Urządzenia klimatyzacyjne TOSHIBA

Klimatyzator Split – kaseta 5kW RAV-SP1104AT8E/RAV-SM564MUT-E (2 zew. + 2 wew.)

Klimatyzator duosplit-2x kaseta 5kW RAV-SP1104AT8E/RAV-SM564MUT-E+RAV-SM567MUT-E (4 wew. + 2 zew.)

Zakres przeglądu i konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych:

1. Oględziny ogólne i sprawdzenie poprawności działania;

2. Czyszczenie filtrów jednostek wewnętrznych;

3. Dezynfekcja jednostek wewnętrznych atestowanymi środkami;

4. Czyszczenie jednostek zewnętrznych;

5. Sprawdzenie odpływu kondensatu;

6. Sprawdzenie stanu izolacji termicznej;

7. Sprawdzenie połączeń elektrycznych;

8. Sprawdzenie szczelności połączeń freonowych;

9. Pomiar temperatury odparowania;

10. Pomiar ciśnienia czynnika chłodniczego – ewentualne uzupełnienie

3) Kurtyna powietrzna VTS Defender 150EHN (1szt.)

Zakres przeglądu i konserwacji kurtyny powietrza:

1. Oględziny ogólne i sprawdzenie poprawności działania;

2. Mycie i dezynfekcja dedykowanymi preparatami;

3. Sprawdzenie prawidłowości pracy wentylatorów:

- kontrola połączeń elektrycznych,

- kontrola silników,

-kontrola nasmarowania łożysk i przekładni urządzenia;

4. Kontrola mechaniczna;

5. Stosowanie środka grzybobójczego;

4) Wentylator osiowy fi 315 V=4300 AFW (1szt.)

1. Oględziny ogólne i sprawdzenie poprawności działania

2. Mycie i dezynfekcja dedykowanymi preparatami;

3. Sprawdzenie prawidłowości pracy wentylatorów :

- kontrola połączeń elektrycznych,

- kontrola silników wentylatorów,

-kontrola nasmarowania łożysk;

4. Kontrola mechaniczna;

5. Stosowanie środka grzybobójczego;

5) Materiały eksploatacyjne – (filtry, preparaty odgrzybiające, uzupełnianie czynnika chłodzącego)

II. Opis wymaganej zawartości oferty:

1. Kosztorys ofertowy

2. Pieczęć firmowa

3. Czytelny podpis Wykonawcy

4. Data sporządzenia

5. Dane adresowe oferenta oraz nr telefonu

6. Uwzględnienie wszystkich kosztów związanych z przedmiotem zamówienia (w tym przewidywane koszty materiałów eksploatacyjnych)

III. Prowadzący postępowanie:

Krzysztof Juraszek – tel. 607 220 028 wew. 45

Grażyna Stabla – tel. 607 220 028 wew. 40

IV. Termin realizacji umowy:

od dnia 01.12.2017r.

do dnia 31.12.2018r.

V. Warunki płatności:

Wykonawca sporządzi protokół z przeprowadzonych czynności, który potwierdzony będzie przez Zamawiającego. Potwierdzony protokół stanowić będzie podstawę do wystawienia faktury. Termin płatności faktury 30 dni.

VI. Sposób i termin złożenia oferty:

Do dnia 15.11.2017r. do godz. 12.00 w siedzibie Biura Wdrażania Projektu Zbiornik Racibórz Dolny w Raciborzu ul. Nieboczowska 11a lub e-mailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane. Złożenie najniższej oferty nie gwarantuje realizacji przedmiotu zamówienia. Oferta musi być zgodna z kosztorysem (przedmiotem zamówienia) i musi spełniać wszystkie wymagane warunki.

 

1.Jak jest realizowane w centralce ogrzewanie ?

Odp. Nagrzewnica elektryczną.

2. Jak jest realizowane w centralce chłodzenie?

Odp. Poprzez agregaty chłodzące typy wymienione w SIWZ .

3. Sprawdzenie pracy nagrzewnicy, chłodnicy oraz wymiennika?

Odp. Pomiar temp. wypływającego powietrza.

 

Zaproszenie do złożenia oferty cenowej

I. Nazwa zamówienia:

Usunięcie deniwelacji korony wału działowego polderu Buków w km 1+550 – 2+800 powstałych po jego napełnieniu w 2010r. wraz z remontem drogi serwisowej po jego koronie.

II. Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu mającego na celu usunięcie deniwelacji wału działowego polderu Buków w km 1+550 – 2+800 wraz z remontem drogi serwisowej w tym kilometrażu, zakłada się wykonanie następujących prac:

1. Roboty ziemne w postaci wykonania koryta pod warstwy podbudowy i nawierzchni drogi serwisowej w koronie wału działowego z jednoczesną niwelację korony wału poprzez usunięcie jej obniżeń wraz z zagęszczeniem nasypów.

2. Wykonanie warstwy podbudowy drogi serwisowej z tłucznia kamiennego grubości 12 cm.

3. Wykonanie warstwy nawierzchni drogi serwisowej z tłucznia kamiennego grubości 7cm na poziomie pierwotnej niwelety korony wału tj. rzędnej 195,15 m n.p.m.

4. Wyrównanie pozostałej części korony wału działowego („poboczy” wzdłuż drogi serwisowej) do poziomu 195,15 m n.p.m. gruntem pochodzącym z korytowania wraz z zagęszczeniem powstałych nasypów.

5. Humusowanie wyprofilowanej korony i skarp wału poza drogą serwisową wraz z obsiewem mieszanką traw.

6. Naprawę istniejącej nawierzchni z płyt żelbetowych ażurowych na odcinku prawobrzeżnej zapory bocznej polderu w km 14+200 – 14+500 poprzez ich przełożenie wraz z wymianą płyt nie nadających się do ponownej zabudowy.

III. Zakres zamówienia:

Zakres zamówienia określa przedmiar robót w układzie kosztorysowym który stanowi załącznik* do zaproszenia do składania ofert.

Wskazane jest zapoznanie się z terenem planowanych robót przez zainteresowanych oferentów.

IV. Opis sposobu przygotowania oferty:

Oferta powinna zawierać kosztorys ofertowy uproszczony z wyszczególnieniem cen jednostkowych dla poszczególnych pozycji przedmiarowych obejmujących wszystkie składniki tej ceny tj. koszty bezpośrednie, koszty pośrednie i zysk. Jednocześnie kosztorys ma zawierać zestawienia wartościowo ilościowe robocizny, materiałów i sprzętu, tabelę wartości elementów scalonych, wielkości zastosowanych narzutów kosztów pośrednich i zysku oraz stawkę podatku VAT. Kosztorys sporządzić na podstawie załączonego przedmiaru robót. Oferent ponadto winien się wykazać wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy – w tym okresie, przynajmniej jednego zadania obejmującego swym zakresem roboty ziemne i umocnieniowe na rzekach , potokach, zbiornikach wodnych, itp., na wartość co najmniej 150 000,00zł. W zakresie rzeczowym zadań referencyjnych powinno znajdować się wykonanie:

1. budowy, modernizacji bądź robót naprawczych, wałów przeciwpowodziowych, filarów ochronnych,

2. dróg o nawierzchniach utwardzonych nieulepszonych (drogi technologiczne, serwisowe) o powierzchni min. 2000m2. Oferta powinna być zaopatrzona w nazwę, adres siedziby i telefoniczne numery kontaktowe oferenta a także powinna być przez niego czytelnie podpisana.

Prosimy o określenie ceny netto i brutto.

V. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:

Pożądany termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 12. grudnia. 2016

VI. Osoby do kontaktu z oferentem:

Osobami upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:

• Mirosław Marzec – kierownik ZZGO Racibórz, tel. 32/4154671 wew.38, 661 446 662

• Janusz Pientka – tel. 601 415 193, 32/4154671 wew.31

VII. Sposób i termin złożenia oferty:

Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zarządu Zlewni Górnej Odry w Raciborzu, ul. Towarzystwa Gimnastycznego SOKÓŁ 18, 47-400 Racibórz (osobiście, listownie, faxem nr 32/415 49 02 wew. 39; 32/415 46 71 wew. 39, lub e-mailem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.).

Termin złożenia oferty: do 10.11.2017r. godz. 12.00.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Złożenie najniższej oferty nie gwarantuje realizacji przedmiotu zamówienia.

Załączniki mogą Państwo pobrać z serwera FTP.

Szanowni Państwo,

Zapraszamy Państwa Firmę do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na:

  • 9 sztuk 79P-05572 MS Office Pro Plus 2016 OLP NL Gov
  • 2 sztuk 9EM-00227 Windows Server STD Core 2016 OLP 16Lic NL Gov CoreLic

Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa nieograniczonych czasowo licencji:

  • 9 sztuk 79P-05572 MS Office Pro Plus 2016 OLP NL Gov
  • 2 sztuk 9EM-00227 Windows Server STD Core 2016 OLP 16Lic NL Gov CoreLic

Oferty na licencje MS Office oraz MS Windows Server będą rozpatrywane oddzielnie

Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich oraz obejmować wszelkie obciążenia związane z realizacją umowy w tym podatek VAT oraz akcyzowy, jeśli jest należny z wyraźnym oznaczeniem którego produktu cena dotyczy.

Termin wykonania zamówienia do 6.11.2017r

Osobami upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:

Paweł Pistelok tel:327774942, e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Tomasz Klimek tel: 327774943, e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ofertę prosimy przesłać na adres:

RZGW Gliwice ul. Sienkiewicza 2 44-100 (Sekretariat pok. 207) lub adres mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Termin składania ofert: do dnia 26.10.2017r. do godziny 12:00

Termin ogłoszenia rozstrzygnięcia 27.10.2017r. na stronie gliwice.rzgw.gov.pl

Po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający ma prawo ujawnić wszystkie materiały zgromadzone w postępowaniu, w tym treść ofert i całą korespondencję prowadzoną z oferentami.

Wykonawca może nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zastrzec, że nie mogą być udostępnianie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

W przypadku zgłoszenia przez wykonawcę zastrzeżenia, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, informację będące tajemnicą przedsiębiorstwa nie zostaną ujawnione.

Zaproszenie do złożenia oferty cenowej

I. Nazwa zamówienia:

Udrożnienie koryta rzeki Rudy w km 47+150 – 47+375 i 48+285 – 48+990 w m. Żory.

II. Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac udrożnieniowych koryta rzeki Rudy w miejscowości Żory na odcinkach w km 47+150 – 47+375 tj. od nasypu kolejowego linii kolejowej Żory – Pszczyna do miejsca zrzutu wód z stawu Kleszczowiak i w km 48+285 – 48+990 tj. od ujęcia na staw Kleszczowiak wzdłuż ul. Paderewskiego do zastawki poniżej przepustu w ciągu ul. Złotej.

W ramach planowanego udrożnienienia koryta rzeki zakłada się wykonanie następujących prac:

- wykoszenie i wygrabienie porostów z skarp brzegowych rzeki;

- hakowanie roślinności z koryta;

- ścinanie i karczowanie drzew w wieku do 10 lat z skarp brzegowych wraz z odwozem pozyskanych gałęzi;

- usunięcie zatorów oraz powalonych do koryta rzeki drzew;

- ręczne i mechaniczne usunięcie namułów z dna koryta rzeki z złożeniem urobku w pryzmy i późniejszym odwozem w miejsce składowania;

- oczyszczenie i odmulenie istniejących przepustów rurowych;

III. Zakres zamówienia:

Zakres zamówienia określa przedmiar robót w układzie kosztorysowym który stanowi załącznik* do zaproszenia do składania ofert. Dodatkowo oferent jest zobowiązany do ujęcia w ofercie, kosztu składowania – utylizacji namułów i odpadów drzewnych.

W związku z możliwą zmianą zakresu robót, planuje się rozliczenie zadania kosztorysem powykonawczym.

IV. Opis sposobu przygotowania oferty:

Oferta powinna zawierać kosztorys ofertowy uproszczony z wyszczególnieniem cen jednostkowych dla poszczególnych pozycji przedmiarowych obejmujących wszystkie składniki tej ceny tj. koszty bezpośrednie, koszty pośrednie i zysk. Jednocześnie kosztorys ma zawierać zestawienia wartościowo ilościowe robocizny, materiałów i sprzętu, tabelę wartości elementów scalonych, wielkości zastosowanych narzutów kosztów pośrednich i zysku oraz stawkę podatku VAT. Kosztorys sporządzić na podstawie załączonego przedmiaru robót.

Oferta powinna być zaopatrzona w nazwę, adres siedziby i telefoniczne numery kontaktowe oferenta a także powinna być przez niego czytelnie podpisana i opieczętowana. Prosimy o określenie ceny netto i brutto.

V. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:

Pożądany termin wykonania przedmiotu zamówienia do 01. grudnia. 2017r.

VI. Osoby do kontaktu z oferentem:

Osobami upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:

• Mirosław Marzec – kierownik ZZGO Racibórz, tel. 32/4154671 wew.38, 661 446 662 VII. Sposób i termin złożenia oferty:

Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zarządu Zlewni Górnej Odry w Raciborzu, ul. Towarzystwa Gimnastycznego SOKÓŁ 18, 47-400 Racibórz (osobiście, listownie, faxem nr 32/415 49 02 wew. 39; 32/415 46 71 wew. 39, lub e-mailem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.).

Termin złożenia oferty: do 02.11.2017r. godz. 12.00.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Złożenie najniższej oferty nie gwarantuje realizacji przedmiotu zamówienia.

Załączniki mogą Państwo pobrać z serwera FTP.

Zaproszenie do złożenia oferty cenowej

Nazwa zamówienia.

„Wycinka drzew i zakrzaczeń, karczowanie pni na skarpach wraz z uzupełnieniem ubytków obwałowań przeciwpowodziowych rzeki Małej Wisły na odcinku Strumień - Ustroń”

Określenie przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem zamówienia usługi jest przeprowadzenie prac utrzymaniowych na obwałowaniach rzeki Małej Wisły na odcinku wskazanym przez Nadzór Wodny Skoczów w miejscowości Strumień – Ustroń.

Zakres usługi określa podany przedmiar prac w układzie kosztorysowym, według którego należy przygotować ofertę – kosztorys ofertowy na usługę.

Prowadzący postępowanie: inż. Arkadiusz Gawlik tel. (33) 853 33 08 lub tel. kom. 663 933 004.

Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 15 listopada 2017 r.

Ofertę należy złożyć w terminie: do dnia 30.10.2017 r. do godz. 1200 w siedzibie Nadzoru Wodnego w Skoczowie 43 – 430 Skoczów ul. Wiślańska 5 lub za pośrednictwem poczty a-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub faks: (33) 853 33 08. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Oferta na usługę musi być zgodna z kosztorysem i spełniać wszystkie wymagane warunki.

 

Załączniki mogą Państwo pobrać z serwera FTP.

Zaproszenie do złożenia oferty cenowej

Nazwa zamówienia.

„Usuniecie drzew zalegających w korycie rzeki Małej Wisły poniżej zbiornika Goczałkowice do ujścia rzeki Przemszy ETAP – II”.

Określenie przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem zamówienia usługi jest przeprowadzenie prac utrzymaniowych na w związku z przejściem frontu atmosferycznego niosącego silne wiatry na odcinku rzeki Małej Wisły poniżej zbiornika Goczałkowice (od ujścia rzeki Iłownicy) do miejscowości Wola, w korycie rzeki znajdują się liczne powalone, przechylone, połamane i nadgryzione przez bobry drzewa, stanowiące zarzewie zatorów, wyrw brzegowych i dennych. Do usunięcia wytypowano jedynie drzewa znajdujące się w nurcie i linii brzegowej Wisły z pominięciem wykrotów znajdujących się w międzywalu. Zakres usługi określa podany przedmiar robót w układzie kosztorysowym, według którego należy przygotować ofertę – kosztorys ofertowy na usługę.

Prowadzący postępowanie: mgr inż. Tomasz Piechocki tel. (32) 210 43 24.

Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 30 listopada 2017 r.

Ofertę należy złożyć w terminie: do dnia 30.10.2017 r. do godz. 1200 w siedzibie Zarządu Zlewni Małej Wisły w Pszczynie 43 – 241 Łąka ul. Piotra Skargi 30 lub za pośrednictwem poczty a-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub faks: (32) 210 43 24. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Oferta na usługę musi być zgodna z kosztorysem i spełniać wszystkie wymagane warunki.

Załączniki mogą Państwo pobrać z serwera FTP.

Zaproszenie do złożenia oferty cenowej

I. Przedmiot zamówienia:

„ Odbudowa piezometru nr 17 przy zbiorniku „Kuźnica Warężyńska”

Przedmiotem zamówienia jest:

Odtworzenie zniszczonego piezometru nr 17, zlokalizowanego w zachodniej części zbiornika wodnego Kuźnica Warężyńska, w rejonie miejscowości Kuźnica Podleśna w gminie Siewierz, woj. śląskie.

II. Zakres robót określa opis według którego należy przygotować ofertę

- kosztorys ofertowy uproszczony.

Wykonanie piezometru zgodnie profilem geologicznym i danymi konstrukcyjnymi dokumentacji geologicznej z wykonania sieci obserwacyjnej piezometrów na potrzeby lokalnego monitoringu wód podziemnych dla zbiornika Kuźnica Warężyńska - Zał. Nr 3-17 „Profil Geologiczno-Techniczny Piezometru Pz-17.

Piezometr należy wynieść powyżej terenu w obudowie z pierścienia betonowego osadzonego na fundamencie, o średnicy 1200 – 1500 mm, wysokości min. 1000 mm, wypełnionego materiałem ziemnym. Różnica między rzędną krawędzi górnej kręgu betonowego a rzędną kryzy rury piezometru winna wynosić minimum 300 mm

Wykonawca po zakończeniu robót winien przedłożyć dokumentację geodezyjno – geologiczną z wykonanych prac, zawierającą:

- mapę sytuacyjno – wysokościową z naniesioną lokalizacją piezometru wraz ze współrzędnymi geograficznymi, zawierającą rzędną terenu przy piezometrze, rzedną góry piezometru (kryzy) oraz wysokość piezometru. Piezometr należy oznakować symbolem „Pz-17”

Zainteresowanych wykonawców zapraszamy na wizję lokalną po ustaleniu terminu.

III. Opis sposobu przygotowania oferty

Oferta powinna być zaopatrzona w pieczątkę firmową, podpisana czytelnie przez Wykonawcę oraz zawierać:

- kosztorys ofertowy

- datę sporządzenia

- adres siedziby oferenta i numer telefonu

Oferta musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia

Podana cena musi zawierać: kwota netto + 23% VAT = brutto

IV. Prowadzący postępowanie: Grzegorz Gwóźdź tel. (32) 261 91 25 kom. 781-889-662

V. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 20 listopada 2017 r.

VI. Ofertę należy złożyć w terminie: do dnia 20 października 2017 r. do godz. 12.00 w siedzibie Zarządu Zlewni Przemszy w Przeczycach, ul. 21 Stycznia 127a, 42-460 Przeczyce lub za pośrednictwem poczty e-mail:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

lub faks: 32/380 65 87

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Oferta musi być zgodna z kosztorysem i spełniać wszystkie wymagane warunki.

Załączniki mogą Państwo pobrać z serwera FTP.

Do wykonawców biorących udział
w zapytaniu na dostawę odzieży i obuwia
NA-172.10.68.2017

DOTYCZY:     postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zapytania ofertowego na „Uszycie na miarę i dostawa odzieży roboczej zimowej dla pracowników fizycznych RZGW w Gliwicach”

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Zamawiający Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych informuje, iż w niniejszym postępowaniu wpłynęły 2 oferty

Oferta nr 1 złożona przez firmę P.P.H.U. MIRPOL z siedzibą w Lublińcu przy ul. Oleskiej 24 - w toku badania ofert ofercie przyznano 88,65 pkt. (69,65 pkt w kryterium cena; 19 w kryterium jakość) na 100 możliwych do otrzymania w następujących kryteriach:
CENA – 80%  JAKOŚĆ – 20%

Oferta nr 2 złożona przez firmę P.P.H.U. TANGA z siedzibą w Gliwicach przy ul. Ku Dołom 6 - w toku badania ofert ofercie przyznano 86,00 pkt. (80 pkt w kryterium cena; 6 w kryterium jakość) na 100 możliwych do otrzymania w następujących kryteriach:
CENA – 80%  JAKOŚĆ – 20%


Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta firmy P.P.H.U.  MIRPOL z siedzibą w Lublińcu przy ul.Oleskiej 24 gdyż oferta ta otrzymała najwyższą ilość punktów w kryteriach będących podstawą oceny ofert spośród ważnych ofert złożonych w niniejszym postępowaniu.

Zapytanie ofertowe

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach zaprasza do złożenia oferty na realizację zadania:

„Uszycie na miarę i dostawa odzieży roboczej zimowej dla pracowników fizycznych RZGW w Gliwicach”

I. Opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest uszycie na miarę i dostawa odzieży roboczej dla pracowników fizycznych RZGW w Gliwicach określonych szczegółowo w Załączniku Nr 1 do zapytania ofertowego.

2. Oferowana odzież robocza i obuwie muszą być zgodne z zapisami Załącznika Nr 1 oraz szczegółową rozmiarówką dołączoną do Załącznika.

3. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie w terminie do 31 października 2017 r.

4. Oferowana odzież robocza musi być fabrycznie nowa, nie nosząca śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania.

5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt, własnym środkiem transportu do siedziby Zamawiającego: RZGW w Gliwicach, ul. Sienkiewicza 2, 44-100 Gliwice – Magazyn III piętro (wraz z wniesieniem).

II. Termin realizacji umowy: do dnia 31 października 2017 r.

III. Kryterium wyboru oferty: cena – 80% + jakość wykonania odzieży - 20%.

IV. Forma złożenia oferty: Ofertę – wypełniony formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego oraz formularz cenowy stanowiący Załącznik Nr 3 wraz z odzieżą poglądową należy złożyć w terminie do dnia 26 września 2017 r. do godz. 1200 w formie pisemnej (osobiście, listownie) z dopiskiem na kopercie:

Oferta na realizację zadania pn. „Uszycie na miarę i dostawa odzieży roboczej zimowej dla pracowników fizycznych RZGW w Gliwicach”

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Załączniki mogą Państwo pobrać z serwera FTP.