banerek

Pytania do zapytania ofertowego pn. „Dostawę 2 samochodów osobowych na potrzeby Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach”.

1. Czy Zamawiający dopuszcza zaoferowanie samochodu z silnikiem o pojemności 999 cm3 i mocy 95 KM.

Odp. Zamawiający dopuszcza dopuszczenie samochodu o takiej pojemności. Silnik charakteryzuje się mocą większą niż wymagana 90 KM.

W załączeniu poprawiony Zał. Nr 3 – Opis przedmiotu zamówienia.

 Zapraszamy do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na: „Dostawę 2 samochodów osobowych na potrzeby Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach”.
 Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 1579 z 2017 roku) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30 000 euro.
 
Zamawiający:
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej
ul. Sienkiewicza 2
44-100 Gliwice

Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch nowych samochodów osobowych na potrzeby Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach, spełniających warunki specyfikacji technicznej zamieszczonej w Opisie przedmiotu zamówienia w Załączniku Nr 3 do zapytania ofertowego.


Warunki udziału w postępowaniu:
Dostępność do autoryzowanego punktu serwisowego  – do 40 km.

Termin wykonania zamówienia:
nie później niż w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy. Dostawa musi nastąpić do dnia 29 grudnia 2017 r.

Termin płatności:
Zamawiający zapłaci wynagrodzenie należne Wykonawcy w terminie 7 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. Podstawą do wystawienia faktury jest podpisany przez obie strony protokół odbioru samochodów wraz z niezbędną dokumentacją.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się:
Wykonawcy posiadający niezbędne uprawnienia do wykonywania określonej działalności, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami uprawnionymi do wykonywania zadania.

Obowiązki Wykonawcy:
Dostarczenie samochodu we wskazane miejsce przez Zamawiającego wraz z dokumentacją podaną poniżej:
·    karta gwarancyjna w języku polskim,
·    pełna dokumentacja techniczna i eksploatacyjna samochodu (instrukcja  obsługi w języku polskim)
·    niezbędna homologacja europejska/Polska i pomiary dopuszczające samochód do użytkowania

Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
Wykonawca poda cenę oferty netto i brutto za przedmiot zamówienia oraz stawkę podatku Vat. Cenę oferty brutto należy podać cyframi w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena oferty musi obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki oferenta dla realizowania przedmiotu zamówienia: rabaty, upusty, koszt materiałów, dojazdu i czas na wykonanie usługi.

Kryterium oceny ofert: cena brutto 100%
Cena oferty zostanie przeliczona na wartości punktowe wg poniższego wzoru (licząc do dwóch miejsc po przecinku):
                                         
                                        cena oferowana minimalna
Wartość punktowa ceny = ----------------------------------------- x 100 pkt
                                                cena badanej oferty

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyskała największą ilość punktów.
 
Sposób prowadzenia korespondencji w sprawie niniejszego zamówienia:
a)    pisemnie na adres: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach,
ul. Sienkiewicza 2, 44-100 Gliwice
b)    faxem 32  777-49-99
c)    e-mailem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
d)    osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami:
Katarzyna Długajczyk – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Krzysztof Maćkowiak  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 
Składana oferta powinna zawierać:
•    Formularz ofertowy wg zał. nr 1
•    Zaparafowany wzór umowy wg zał. nr 2
•    Specyfikacja techniczna  - Opis przedmiotu zamówienia wg. zał. nr 3
Oferta musi być podpisana przez uprawnionych do reprezentacji przedstawicieli wykonawców wymienionych w rejestrze firmy lub działających na podstawie pełnomocnictwa.
 
Oferty należy składać:
W formie pisemnej do dnia 12.12.2017 r. do godz. 12.00,w zamkniętej kopercie oznaczonej:
 
„Dostawa 2 samochodów osobowych na potrzeby Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach”

NIE OTWIERAĆ PRZED 12.12.2017 r. do godz. 12:15  w siedzibie Zamawiającego, tj. Sekretariat RZGW w Gliwicach, pok.207 , przy ul. Sienkiewicza 2,. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty faksemi e-mailem.

Otwarcie ofert nastąpi: dnia 12.12.2017 r. o godz. 12:15 w sali konferencyjnej RZGW w Gliwicach.

Termin związania ofertą: 14 dni od upływu terminu do składania ofert.
 
Wyłonienie Wykonawcy:
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę, siedzibę i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano. Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana niezwłocznie. W przypadku odmowy podpisania umowy przez wyłonionego Wykonawcę, dopuszcza się możliwość zawarcia przez Zamawiającego umowy z wybranym Wykonawcą, którego oferta została porównana i oceniona jako kolejna najbardziej korzystna.
 
Zamawiający ma prawo do zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert.
 
Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę, niezależnie od wyniku postępowania.
 

Załączniki:
1. Formularz ofertowy – zał. nr 1
2. Wzór umowy – zał. nr 2
3. Opis przedmiotu zamówienia – zał. nr 3

Załączniki mogą Państwo pobrać z serwera FTP.

Pytanie:

Na ilu stanowiskach roboczych  będzie zainstalowane oprogramowanie?

Odpowiedź:

Szacujemy na 30 do 40 osób.

 

Uwaga zmiana terminu składania ofert oraz treści ogłoszenia

W związku z oczywistą omyłką pisarską zamawiający zmienia treść punktu 4 z "Usługa migracji powinna umożliwić import danych w formatach .xls, .csv. z programu finansowo księgowego użytkowanego w KZGW" na treść "Usługa migracji powinna umożliwić import danych w formatach .xls, .csv. z programu finansowo księgowego użytkowanego w RZGW Gliwice", mając na względzie dokonanie zmiany zamawiający poprawia tekst zamówienia oraz wydłuża termin składania ofert z dnia 29.11.2017r. godziny 11:00 na dzień 01.12.2017r. godzina 11:00 zmienia się także termin ogłoszenia rozstrzygnięcia wyniku z 30.11.2017r. na 04.12.2017r.

Szanowni Państwo,

Zapraszamy Państwa Firmę do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na:

Zakup, instalacja i wdrożenie systemu finansowo-księgowego z uwzględnieniem migracji danych

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, instalacja i wdrożenie systemu finansowo-księgowego z uwzględnieniem migracji danych obejmujący obszary funkcjonalne:

1. Finanse i księgowość;

2. Kadry i płace;

3. Majątek trwały i obrotowy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

Istotne warunki zamówienia:

1. Cena oferty powinna obejmować całość kosztów realizacji usługi i być podana jako cena brutto w złotych polskich,

2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych,

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom,

4. Usługa migracji powinna umożliwić import danych w formatach .xls, .csv. z programu finansowo księgowego użytkowanego w RZGW Gliwice,

5. odnawialna licencja na 1 rok,

6. licencja niezależna od liczby użytkowników,

7. zapewnienie aktualizacji systemu,

8. pomoc techniczna w okresie ważności licencji,

9. wsparcie w opracowaniu planu kont,

10. zorganizowanie szkoleń tematycznych,

11. określenie głównych etapów wdrożenia,

12. zapewnienie ochrony danych.

Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich oraz obejmować wszelkie obciążenia związane z realizacją umowy, a także wynikające z przepisów prawa, w tym wynagrodzenie z udzielenia licencji na użytkowanie oprogramowania w tym podatek VAT oraz akcyzowy, jeśli jest należny.

Ofertę prosimy przesłać na adres:

RZGW Gliwice ul. Sienkiewicza 2 44-100 (Sekretariat pok. 207) lub adres

mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Osobami upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:

Piotr Kołtowski tel:327774977, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Tomasz Klimek tel:327774943, e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Termin składania ofert: do dnia 01.12.2017r. do godziny 11:00

Termin ogłoszenia rozstrzygnięcia 04.12.2017r.

Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę, W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2017 r.

Po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający ma prawo ujawnić wszystkie materiały zgromadzone w postępowaniu, w tym treść ofert i całą korespondencję prowadzoną z oferentami.

Wykonawca może nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zastrzec, że nie mogą być udostępnianie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

W przypadku zgłoszenia przez wykonawcę zastrzeżenia, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, informację będące tajemnicą przedsiębiorstwa nie zostaną ujawnione.

Załączniki mogą Państwo pobrać z serwera FTP.

Szanowni Państwo,

Zapraszamy Państwa Firmę do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na:

Zakup, instalacja i wdrożenie systemu finansowo-księgowego z uwzględnieniem migracji danych

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, instalacja i wdrożenie systemu finansowo-księgowego z uwzględnieniem migracji danych obejmujący obszary funkcjonalne:

1. Finanse i księgowość;

2. Kadry i płace;

3. Majątek trwały i obrotowy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

Istotne warunki zamówienia:

1. Cena oferty powinna obejmować całość kosztów realizacji usługi i być podana jako cena brutto w złotych polskich,

2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych,

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom,

4. Usługa migracji powinna umożliwić import danych w formatach .xls, .csv. z programu finansowo księgowego użytkowanego w KZGW,

5. odnawialna licencja na 1 rok,

6. licencja niezależna od liczby użytkowników,

7. zapewnienie aktualizacji systemu,

8. pomoc techniczna w okresie ważności licencji,

9. wsparcie w opracowaniu planu kont,

10. zorganizowanie szkoleń tematycznych,

11. określenie głównych etapów wdrożenia,

12. zapewnienie ochrony danych.

Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich oraz obejmować wszelkie obciążenia związane z realizacją umowy, a także wynikające z przepisów prawa, w tym wynagrodzenie z udzielenia licencji na użytkowanie oprogramowania w tym podatek VAT oraz akcyzowy, jeśli jest należny.

Ofertę prosimy przesłać na adres:

RZGW Gliwice ul. Sienkiewicza 2 44-100 (Sekretariat pok. 207) lub adres

mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Osobami upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:

Piotr Kołtowski tel:327774977, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Tomasz Klimek tel:327774943, e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Termin składania ofert: do dnia 29.11.2017r. do godziny 11:00

Termin ogłoszenia rozstrzygnięcia 30.11.2017r.

Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę, W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2017 r.

Po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający ma prawo ujawnić wszystkie materiały zgromadzone w postępowaniu, w tym treść ofert i całą korespondencję prowadzoną z oferentami.

Wykonawca może nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zastrzec, że nie mogą być udostępnianie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

W przypadku zgłoszenia przez wykonawcę zastrzeżenia, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, informację będące tajemnicą przedsiębiorstwa nie zostaną ujawnione.

Załączniki mogą Państwo pobrać z serwera FTP.

Zaproszenie do złożenia oferty cenowej

Nazwa zamówienia:
Dostawa oleju opałowego do ogrzewania budynków Zaplecza Eksploatacyjnego Zbiornika Przeciwpowodziowego Racibórz Dolny.

Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do zbiorników znajdujących się w obiektach Zaplecza Eksploatacyjnego Zbiornika Przeciwpowodziowego Racibórz Dolny w Raciborzu przy ul. Nieboczowskiej 11 na potrzeby ogrzewania pomieszczeń.

Zakres zamówienia:
Planuje się zakup około 8 000 litrów oleju opałowego spełniającego wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz.U. z 2016 r., poz.1934), wraz z dostawą na adres Zarządu Zlewni Górnej Odry w Raciborzu.

Opis sposobu obliczenia ceny:
Oferta cenowa na realizację przedmiotowego zamówienia powinna być wyliczona przez oferenta w taki sposób aby obejmowała również wszelkie koszty towarzyszące zamówieniu.

Opis sposobu przygotowania oferty:
Oferta powinna określać cenę netto i brutto jednego litra oleju opałowego. Cenę oferty należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.              Do oferty należy załączyć odpis ze świadectwa jakości oleju opałowego lekkiego oraz koncesję na obrót paliwami ciekłymi. Oferta powinna być zaopatrzona w nazwę, adres siedziby i telefoniczne numery kontaktowe oferenta a także powinna być przez niego czytelnie podpisana i opieczętowana.

Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
Termin wykonania przedmiotu zamówienia do 24 listopada 2017r.

Osoby do kontaktu z oferentem:
• Grażyna Stabla – tel. 607 220 028
Sposób i termin złożenia oferty:
Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Biura Wdrażania Projektu, ul. Nieboczowska 11a, 47-400 Racibórz (osobiście, listownie lub e-mailem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.)
Termin złożenia oferty: do 20.11.2017r. godz. 12.00.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Złożenie najniższej cenowo oferty nie gwarantuje realizacji przedmiotu zamówienia.

Zaproszenie do złożenia oferty cenowej

I. Nazwa zamówienia.

„Remont chodnika eksploatacyjnego na skarpie odpowietrznej zapory Zbiornika Wodnego Wisła Czarne”.

II. Określenie przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych, uwarunkowanych blisko czterdziestoletnią, bezremontową eksploatacją zapory, których celem jest przywrócenie bezpieczeństwa eksploatacji pieszego ciągu komunikacyjnego łączącego koronę zapory z obiektami techniczno-socjalnymi, zlokalizowanymi na przedpolu zapory czołowej. Przedmiotowe prace nie zostały objęte opracowaną dokumentacją projektową dla zadania pn.: „Modernizacja obiektów zbiornika wodnego Wisła Czarne – drenaż skarpy odpowietrznej, przelew stokowy, sieć piezometrów” i w związku z powyższym nie mogą być realizowane w ramach w/w zamierzenia.

Zakres robót określa podany przedmiar robót, według którego należy przygotować ofertę – uproszczony kosztorys ofertowy.

III. Opis sposobu przygotowania oferty na usługę.

Oferta musi:

• zawierać kosztorys ofertowy w formie uproszczonej

• być zaopatrzona w pieczątkę firmową, podpisana przez oferenta

• posiadać datę sporządzenia

• zawierać adres siedziby oferenta, numer telefonu

• uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia

• zawierać kwotę netto, wartość i stawkę podatku VAT oraz kwotę brutto

IV. Zakres zamówienia.

Zakres zamówienia określa przedmiar robót w układzie kosztorysowym, przedstawiony w pkt. II zaproszenia do składania ofert.

V. Warunki udziału do złożenia oferty.

Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) prawidłowo wykonał jedno zadanie remontowe na budowli hydrotechnicznej (zaporze ziemnej) minimum II klasy

VI. Prowadzący postępowanie: inż. Andrzej Kitel tel. (32) 210 43 24.

VII. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 22 grudnia 2017 r.

VIII. Ofertę należy złożyć w terminie: do dnia 24.11.2017 r. do godz. 1200 w siedzibie Zarządu Zlewni Małej Wisły w Pszczynie 43 – 241 Łąka ul. Piotra Skargi 30 lub za pośrednictwem poczty a-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub faks: (32) 210 43 24. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferta musi być zgodna z kosztorysem i spełniać wymagane warunki.

Załącznik mogą Państwo pobrać z serwera FTP.

Zaproszenie do złożenia oferty cenowej

I. Nazwa zamówienia:

Roboty utrzymaniowe przeprawy wodnej rzeki Odry Przewóz – Dziergowice km. 73+300.

II. Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac utrzymaniowych przeprawy wodnej na rzece Odrze w km 73+300 oraz bezpośrednio przyległej do niej strefy przyobiektowej.

W ramach przedmiotowego zadania zakłada się wykonanie następujących prac:

- wykoszenie i wygrabienie porostów trawiastych;

- wycinkę zakrzaczeń wraz z oczyszczeniem terenu po wycince;

- oczyszczenie powierzchni obrukowanych z namułów zadarnionych;

- usunięcie namułów, odkładów rumoszu i odpadów stałych z zjazdów, z wywozem materiału poza rejon prac i zagospodarowaniem odpadów;

- uzupełnienie ubytków kamienia w umocnieniach narzutowych strefy przyobiektowej.

III. Zakres zamówienia:

Zakres zamówienia określa przedmiar robót w układzie kosztorysowym który stanowi załącznik* do zaproszenia do składania ofert. Dodatkowo oferent jest zobowiązany do ujęcia w ofercie, kosztu zagospodarowania odpadów w ilości 73m3.

IV. Opis sposobu przygotowania oferty: Oferta powinna zawierać kosztorys ofertowy uproszczony z wyszczególnieniem cen jednostkowych dla poszczególnych pozycji przedmiarowych obejmujących wszystkie składniki tej ceny tj. koszty bezpośrednie, koszty pośrednie i zysk. Jednocześnie kosztorys ma zawierać zestawienia wartościowo ilościowe robocizny, materiałów i sprzętu, tabelę wartości elementów scalonych, wielkości zastosowanych narzutów kosztów pośrednich i zysku oraz stawkę podatku VAT. Kosztorys sporządzić na podstawie załączonego przedmiaru robót. Oferta powinna być zaopatrzona w nazwę, adres siedziby i telefoniczne numery kontaktowe oferenta a także powinna być przez niego czytelnie podpisana i opieczętowana. Prosimy o określenie ceny netto i brutto.

V. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:

Pożądany termin wykonania przedmiotu zamówienia do 12. grudnia. 2017r.

VI. Osoby do kontaktu z oferentem:

Osobami upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:

• Janusz Majewski, tel. 32/7774930;

VII. Sposób i termin złożenia oferty:

Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach, ul. Sienkiewicza 2, 44–100 Gliwice (osobiście, listownie, faxem nr 32/777 49 99; lub e-mailem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.; Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.).

Termin złożenia oferty: do 21.11.2017r. godz. 10.00.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Złożenie najniższej oferty nie gwarantuje realizacji przedmiotu zamówienia.

Załączniki mogą Państwo pobrać z serwera FTP.

Zaproszenie do złożenia oferty cenowej.

I. Przedmiot zamówienia:

„ Remont substancji mieszkaniowej stanowiącej własność Skarbu Państwa w zarządzie RZGW Gliwice –

ul. Kanałowa 1,4 Łabędy przeróbka instalacji wodnej , remont daszku

ul. Śluzy 2 - Dzierżno wymiana pieca CO , okna , drzwi

ul. Dębowa 18- Rudziniec remont daszku

ul. Ściegiennego 6 Sławięcice , wymiana pieca CO"

II. Zakres robót określa załącznik nr 1, podany - przedmiar robót w układzie kosztorysowym według którego należy przygotować ofertę – kosztorys ofertowy uproszczony . Zainteresowanych Wykonawców zapraszamy na wizję.

III. Opis sposobu przygotowania oferty.

- Oferta powinna zawierać :

- Kosztorys ofertowy

- Zaopatrzona w pieczątkę firmową

- Podpisana czytelnie przez Wykonawcę

- Posiadać datę sporządzenia

- Zawierać adres siedziby oferenta, numer telefonu

- Oferta musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia

- Podana cena musi zawierać- kwota netto + 8% VAT = brutto

IV. Prowadzący postępowanie: Jerzy Lawiński tel. 077/4820405

V. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 13 grudzień 2017 r.

VI. Sposób i termin złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć w terminie:

do dnia 14.11.2017 r. do godz. 12.00 w siedzibie Zarządu Zlewni Kłodnicy i Kanału Gliwickiego w Kędzierzynie Koźlu ul. Chełmońskiego 1 lub , fax-em –77/ 4829753

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Złożenie najniższej oferty nie gwarantuje realizacji przedmiotu zamówienia. Oferta musi być zgodna z kosztorysem i spełniać wszystkie wymagane warunki.

Załącznik mogą Państwo pobrać z serwera FTP.

Klimatyzatory zlokalizowane są na zewnętrznej ścianie budynku, dostęp do tych urządzeń z poziomu terenu. Centrala wentylacyjna umieszczona jest na parterze budynku w holu pomiędzy stropem a systemowym sufitem podwieszanym.

 

1.Jak jest realizowane w centralce ogrzewanie ?

Odp. Nagrzewnica elektryczną.

2. Jak jest realizowane w centralce chłodzenie?

Odp. Poprzez agregaty chłodzące typy wymienione w SIWZ .

3. Sprawdzenie pracy nagrzewnicy, chłodnicy oraz wymiennika?

Odp. Pomiar temp. wypływającego powietrza.