Zamówienia publiczne
Informacja o wyborze oferty na: „Przeprowadzenie pogłębionej analizy presji w celu ustalenia przyczyn nieosiągnięcia dobrego stanu wód z uwagi na stan chemiczny”
- Marcin Caruk
- Odsłony: 3207
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach zawiadamia, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej 30 000 euro (netto)wpłynęły dwie oferty na wyżej wymienione zadanie.
Wybrano ofertę nr 2: Narodowej Fundacji Gospodarki Wodnej ul. Żwirki i Wigury 15/8 40-063 za cenę brutto 78 720,00 zł. Oferta spełnia wymagania stawiane w postępowaniu . Jednocześnie informujemy, że w niniejszym postępowaniu ofertę złożyło dwóch Wykonawców. Cena oferty nr 1 przekracza budżet zamówienia.
Wyjaśnienia do pytań w związku z zaproszeniem do składania ofert na „Przeprowadzenie pogłębionej analizy presji w celu ustalenia przyczyn nieosiągnięcia dobrego stanu wód z uwagi na stan chemiczny”
- Marcin Caruk
- Odsłony: 3208
Pytanie 1
W zaproszeniu do składania ofert na wykonanie „Przeprowadzenie pogłębionej analizy presji w celu ustalenia przyczyn nieosiągnięcia dobrego stanu wód z uwagi na stan chemiczny” nie zawarto informacji o otwarciu ofert. Czy planujecie Państwo oficjalne otwarcie ofert z udziałem potencjalnych wykonawców? Jeśli tak, to kiedy, gdzie i o której?
Odpowiedź
Nie przewiduje się otwarcia ofert z udziałem potencjalnych wykonawców.
Pytanie 2
JCWP RW 20006212632 jest zlewnią monitorowaną pod kątem jakościowym. Wyniki z 2017 roku wskazują na zanieczyszczenie kadmem, więc to badanie musi być powtórzone, jednakże liczba badań z potencjalnych źródeł dopiero będzie możliwa do określenie po szczegółowej analizie gospodarki wodno-ściekowej oraz odpadowej i działalności gospodarczej w tej zlewni. Najistotniejszym problemem wydaje się być położenie względem lotniska. Czy w tej sytuacji można ograniczyć się w koncepcji do ogólnej charakterystyki planowanych badań terenowych?
Odpowiedź
Zgodnie z zaproszeniem do składania ofert Wykonawca podejmuje decyzję w przedmiocie przedstawienia/nie przedstawienia koncepcji sposobu realizacji zamówienia.
Pytanie 3
JCWP RW 20005212392 jest zlewnią niemonitorowaną. Nie ma w niej widocznych obciążeń z wyjątkiem położenia względem lotniska, a problemem jest na pewno ocena jakościowa przeniesiona z innej, obciążonej JCWP. Prowadzenie badań ilościowo - jakościowych wymaga dłuższego okresu czasu i założenie monitoringu badawczego, zgodnie z zasadami PMŚ. Czy w tej sytuacji nadal konieczna jest analiza jakościowa? Bo w tym terminie przeprowadzić można jedynie wizję lokalną, która wykluczy potencjalne dwa miejsca zrzutu zanieczyszczeń. Gdy WIOŚ nie zakłada PPK to znaczy, że nie ma tam istotnych źródeł zanieczyszczeń, co potwierdza się we wstępnej analizie na podstawie map zamieszczonych na geoportalu KZGW.
Odpowiedź
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zadania zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia.
Zaproszenie do składania ofert "Opracowanie dokumentacji szacunkowych kosztów ustanowienia obszaru ochronnego GZWP nr 332.”
- Jolanta Chochół
- Odsłony: 3248
Zapraszamy do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości od 3 500 zł do 30.000 euro na:
Opracowanie dokumentacji szacunkowych kosztów ustanowienia obszaru ochronnego GZWP nr 332.”
- Opis przedmiotu zamówienia:
Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku do zaproszenia do składania ofert.
- Termin realizacji zamówienia:
Etap I do dnia 10.10.2017 r,
Etap II do dnia 01.06.2018 r.
- Opis sposobu przygotowania oferty:
Oferta powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Podana cena musi zawierać: kwota netto + podatek VAT = brutto.
Oferta powinna być zaopatrzona w pieczątkę firmową, być podpisana czytelnie przez Wykonawcę, posiadać datę sporządzenia, zawierać adres siedziby oferenta, numer telefonu.
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia wraz z oświadczeniami potwierdzającymi ich uprawnienia i doświadczenie w zakresie wymagań dotyczących zespołu realizującego pracę.
Ofertę należy: złożyć w formie pisemnej (pisemnie) w siedzibie Zamawiającego: RZGW Gliwice ul. Sienkiewicza 2 44-100 (Sekretariat pok. 207).
Termin składania ofert: do dnia 27.06.2016 r. do godz. 12:00
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Złożenie najniższej oferty nie gwarantuje realizacji przedmiotu zamówienia. Oferta musi być zgodna z opisem przedmiotu zamówienia.
- Wymagania dotyczące zespołu realizującego pracę:
Wykonawca powinien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym w szczególności specjalistami o następujących kwalifikacjach:
-- co najmniej 1 specjalistą w dziedzinie hydrogeologii z minimum pięcioletnimi doświadczeniem zawodowym w w/w dziedzinie;
-- co najmniej 2 specjalistów w dziedzinie ochrona środowiska, geografii, z zakresu urbanistyki lub planowania i zagospodarowania przestrzennego, z minimum trzyletnim doświadczeniem zawodowym w obszarze planowania i zagospodarowania przestrzennego;
-- co najmniej 1 specjalistą w dziedzinie ekonomii, z minimum trzyletnim doświadczeniem zawodowym w dziedzinie ekonomii oraz doświadczeniem zawodowym w realizacji prac naukowo-badawczych lub studialnych w dziedzinie ekonomii środowiska, w szczególności z zakresu opracowania prognoz skutków finansowych uchwalenia planów miejscowych itp.;
--- prawnikiem posiadającym aplikację radcowską , w szczególności posiadającym wiedzę z zakresu przepisów prawa o gospodarce nieruchomościami, prawa cywilnego itp. z minimum trzyletnim doświadczeniem zawodowym;
--- co najmniej 1 specjalistę w dziedzinie geografii, geologii, ochrony środowiska, inżynierii środowiska lub geodezji, z minimum rocznym doświadczeniem zawodowym , realizującym prace związane z wykorzystaniem systemów informacji geograficznej i baz danych.
Kierownik zespołu powinien posiadać minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe związane z gospodarką wodną, ochroną środowiska oraz posiadać doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji prac naukowo-badawczych lub studialnych w reprezentowanej przez siebie dziedzinie.
Uwaga:
Wykonawca do realizacji zamówienia może wskazać mniejszą ilość specjalistów, pod warunkiem łącznego spełniania przez nich wymogów określonych powyżej.
- Kryteria i sposób oceny ofert :
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę zamówienia spośród ofert ważnych, ocenionych w oparciu o następujące kryteria:
Kryterium | Maksymalna liczba punktów |
Cena (C) | 60 |
Jakość usługi – koncepcja sposobu realizacji przedmiotu zamówienia | 40 |
W kryterium Cena (C), oferta Wykonawcy otrzyma maksymalnie 60 pkt.
Przy ocenie oferty zostanie zastosowany następujący wzór:
najniższa oferowana cena
C = -------------------------------------- x 60 pkt.
cena ocenianej oferty
Punkty będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
W kryterium „Koncepcja sposobu realizacji przedmiotu zamówienia” oceniana będzie szczegółowość opisu odniesienia się do zagadnień zawartych w opisie przedmiotu zamówienia. Za to kryterium można dostać maksymalnie 40 punktów.
Stopień wypełnienia przez Wykonawcę kryterium jakość usługi - koncepcja sposobu realizacji przedmiotu zamówienia | Maksymalna liczba punktów |
Nie przedstawiono koncepcji sposobu realizacji przedmiotu zamówienia. | 0 |
Przedstawiono koncepcję sposobu realizacji zamówienia w sposób ogólny. | 20 |
Koncepcja sposobu realizacji zamówienia przedstawiona w sposób wyczerpujący, szczegółowy, przejrzysty , spójny i zrozumiały. | 40 |
Niniejsze zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą sumę punktów w ostatecznej ocenie punktowej w ramach kryterium oceny ofert (cena, jakość usługi - koncepcja sposobu realizacji przedmiotu).
Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na fakt, że dwie lub więcej ofert będą przedstawiać taki sam bilans kryterium. Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.
- Kontakt z wykonawcą:
Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:
Zdzisława Stojek tel. 32/777-49-38
Jolanta Chochół tel. 32/777-49-85
Załączniki opis przedmiotu zamówienia + projekt umowy mogą Państwo pobrać z serwera FTP.
Zaproszenie do składania ofert „Przeprowadzenie pogłębionej analizy presji w celu ustalenia przyczyn nieosiągnięcia dobrego stanu wód z uwagi na stan chemiczny”
- Marcin Caruk
- Odsłony: 3362
Zaproszenie do składania ofert
Zapraszamy do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości od 3 500 zł do 30.000 euro na:
„Przeprowadzenie pogłębionej analizy presji w celu ustalenia przyczyn nieosiągnięcia dobrego stanu wód z uwagi na stan chemiczny”
I. Opis przedmiotu zamówienia: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku do zaproszenia do składania ofert.
II. Termin realizacji zamówienia:
Etap I: do dn. 20.10.2017r.; Etap II: do dn. 10.09.2018 r.
III. Opis sposobu przygotowania oferty:
- Oferta powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
- Podana cena musi zawierać: kwota netto + podatek VAT = brutto.
- Oferta powinna być zaopatrzona w pieczątkę firmową, być podpisana czytelnie przez Wykonawcę, posiadać datę sporządzenia, zawierać adres siedziby oferenta, numer telefonu.
- Oferta powinna zawierać aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
- Oferta powinna zawierać wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu umowy wraz z oświadczeniami potwierdzającymi ich uprawnienia oraz doświadczenie w zakresie wymagań określonych w pkt IV.
- Ofertę należy: złożyć w formie pisemnej (pisemnie) w siedzibie Zamawiającego:
RZGW Gliwice ul. Sienkiewicza 2; 44-100 (Sekretariat pok. 207)
- Termin składania ofert: do dnia 28.06.2017r. do godz. 12:00
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Złożenie najniższej oferty nie gwarantuje realizacji przedmiotu zamówienia. Oferta musi być zgodna z opisem przedmiotu zamówienia.
IV. Wymagania dotyczące zespołu realizującego pracę:
Wykonawca powinien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym w szczególności specjalistami o następujących kwalifikacjach:
· co najmniej 2 specjalistami w dziedzinie substancji priorytetowych w środowisku wodnym z minimum 5 letnim doświadczeniem zawodowym, posiadającymi co najmniej po 1 publikacji dotyczącej substancji priorytetowych w środowisku wodnym wraz z podaniem tytułów, miejsca i roku publikacji;
· co najmniej 2 specjalistami w dziedzinie ochrona środowiska, gospodarki wodnej, chemii, biologii z minimum 5 letnim doświadczeniem zawodowym, w tym udziale w realizacji co najmniej 2 prac związanych identyfikacją i analizą wpływu zanieczyszczeń pochodzenia antropogenicznego na wody,
· co najmniej 1 specjalista ds. GIS z minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym.
Kierownik zespołu powinien posiadać minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe związane
z gospodarką wodną, ochroną środowiska oraz posiadać doświadczenie zawodowe w zakresie
realizacji prac naukowo-badawczych, ekspertyz lub studialnych w reprezentowanej przez
siebie dziedzinie.
V. Kryteria i sposób oceny ofert :
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę zamówienia spośród ofert ważnych, ocenionych w oparciu o następujące kryteria:
Kryterium | Maksymalna liczba punktów |
Cena | 60 |
Jakość usługi – koncepcja sposobu realizacji przedmiotu zamówienia | 40 |
W kryterium Cena (C), oferta Wykonawcy otrzyma maksymalnie 60 pkt.
Przy ocenie oferty zostanie zastosowany następujący wzór:
najniższa oferowana cena
C = -------------------------------------- x 60 pkt.
cena ocenianej oferty
Punkty będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
W kryterium „Koncepcja sposobu realizacji przedmiotu zamówienia” oceniana będzie
szczegółowość opisu odniesienia się do zagadnień zawartych w opisie przedmiotu
zamówienia. Za to kryterium można dostać maksymalnie 40 punktów.
Stopień wypełnienia przez Wykonawcę kryterium jakość usługi - koncepcja sposobu realizacji przedmiotu zamówienia |
Liczba punktów |
Nie przedstawiono koncepcji sposobu realizacji przedmiotu zamówienia. | 0 |
Przedstawiono koncepcję sposobu realizacji zamówienia w sposób ogólny. | 20 |
Koncepcja sposobu realizacji zamówienia przedstawiona w sposób wyczerpujący, szczegółowy, przejrzysty, spójny i zrozumiały. |
40 |
Niniejsze zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą sumę punktów w ostatecznej ocenie punktowej w ramach kryterium oceny ofert (cena, jakość usługi - koncepcja sposobu realizacji przedmiotu).
Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na fakt, że dwie lub więcej ofert będą przedstawiać taki sam bilans kryterium. Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.
VI. Kontakt z wykonawcą
Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:
Zdzisława Stojek tel. 32/777-49-38
Marcin Caruk tel. 32/777-49-65
Załączniki (umowa wraz z opisem przedmiotu zamówienia) mogą Państwo pobrać z serwera FTP.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: dot. zapytania ofertowego na zadanie: "Wykonanie klimatyzacji w budynku Dyrekcji Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach przy ul. Sienkiewicza 2 – parter"
- Katarzyna Długajczyk
- Odsłony: 2933
Gliwice, dnia 02.06.2017 r.
Nasz znak: NA-232.9.49.2017
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
dot. zapytania ofertowego na zadanie: "Wykonanie klimatyzacji w budynku Dyrekcji Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach przy ul. Sienkiewicza 2 – parter"
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach zawiadamia, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie zapytania ofertowego do 30.000 euro na wyżej wymienione zadanie oferta nr 3 wykonawcy: WWW.KLIMATYZACJA.US Sp. z o. o. ul. Mysłakowskiego 9/1, 31-136 Kraków, za cenę 66 420,00 zł. brutto została wybrana jako najkorzystniejsza w oparciu o kryteria oceny ofert oraz odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym. Jednocześnie informujemy, że w niniejszym postępowaniu ofertę złożyło 9 oferentów.
Zamawiający przewidział na realizację zadania 70 000,00 zł brutto.
Jednocześnie informujemy, że umowa z Wykonawcą będzie zawarta niezwłocznie po otrzymaniu decyzji o finansowaniu.
Przedstawiamy oferty wykonawców niepodlegające odrzuceniu.
L.p. | Nazwa i adres firmy | Punktacja |
1. | AirClean Sp. z o.o. Chorzów, ul. Długa 1-3 | 79,00 |
2. | F.P.U.H. MABAPA Gliwice, ul. Daszyńskiego 427 | 73,76 |
3. | WWW.KLIMATYZACJA.US Sp. z o.o. Kraków ul. Mysłakowskiego 9/1 81,20 | 81,20 |
4. | DARK-TECH Sp. z o.o. Wrocław, ul. Główna 84A | 56,48 |
Dziękujemy wszystkim uczestnikom postępowania za złożone oferty.
Udrożnienie z namułu koryta dwudzielnego rzeki Przemszy w km 31+150 – 33+000, od mostu w ul. 3 Maja do mostu Al. Zagłębia Dąbrowskiego w Sosnowcu
- Bartosz Baliński
- Odsłony: 3528
Zaproszenie do złożenia oferty cenowej.
I. Przedmiot zamówienia:
„Udrożnienie z namułu koryta dwudzielnego rzeki Przemszy w km 31+150 – 33+000, od mostu w ul. 3 Maja do mostu Al. Zagłębia Dąbrowskiego w Sosnowcu”
Przedmiotem zamówienia jest usunięcie namułu z brukowanych półek koryta dwudzielnego oraz przeprowadzenie prac konserwacyjnych; wykoszenia i wycinki na skarpach rzeki silnie porośniętych gęstą roślinnością: rdestowcem, trawami i odrostami samosiewów.
II. Zakres robót określa niżej podany – przedmiar robót w układzie kosztorysowym, według którego należy przygotować ofertę – kosztorys ofertowy uproszczony.
Lp. | Podstawa | Opis | Jedn. | Ilość |
Roboty przygotowawcze | ||||
1 | KNR 1501/114/2 | Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost rzadki, twardy | m2 | 5 920 |
2 | KNR 1501/115/2 | Wygrabienie wykoszonych porostów ze skarpy o szerokości ponad 2 metry, oraz usuwanie kożucha roślin pływających i porostów roślin korzeniących się. | m2 | 5 920 |
3 | KNR 201/109/5 | Ręczne ścinanie i karczowanie; krzaki i podszycia średniej gęstości 30% pow. skarp. | m2 | 1776 |
4 | KNR 201/110/3 | Wywożenie dłużyc, karpiny i gałęzi, transport na odległość do 2 km, gałęzie | mp | 51,48 |
5 | KNR 221/101/4 | Oczyszczenie terenu z resztek budowlanych gruzu i śmieci, wywiezienie zanieczyszczeń samochodami do 1,0 km | m3 | 74 |
Roboty ziemne | ||||
1 | KNR 201/2161/1 | Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami przedsiębiernymi na odkład, koparka 0,60 m3 grunt kategorii I-II grubość warstwy osadu na półkach = 0,4 m | m3 | 5 920 |
2 | KNR 201/212/7 | Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1 km w ziemi uprzednio zmagazynowanej w hałdach, koparka 0,60 m3, grunt kategorii I-III, spycharka 74 kW, samochód 5-10 t (50% wbudowane w skarpy) | m3 | 1 110 |
3 | KNR 201/214/1 | Nakłady uzupełniające do tablic 0201-0213 za każde dalsze rozpoczęte 0,5 km odległości transportu, ponad 1 km samochodami samowyładowczymi, po terenie lub drogach gruntowych, grunt kategorii I-II samochód 5-10 t | m3 | 1 110 |
Zainteresowanych wykonawców zapraszamy na wizję lokalną.
III. Opis sposobu przygotowania oferty
Oferta powinna zawierać :
- Kosztorys ofertowy
- Zaopatrzona w pieczątkę firmową
- Podpisana czytelnie przez Wykonawcę
- Posiadać datę sporządzenia
- Zawierać adres siedziby oferenta, numer telefonu
- Oferta musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
- Podana cena musi zawierać- kwota netto + 23% VAT = brutto
IV. Prowadzący postępowanie: Kazimierz Dadyński tel. 32/380 65 87
V. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 31 sierpnia 2017 r.
VI. Ofertę należy złożyć w terminie: do dnia 8.06.2017 r. do godz. 12.00 w siedzibie Zarządu Zlewni Przemszy w Przeczycach, ul. 21 Stycznia 127a, 42-460 Przeczyce lub na e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub faks: 32/380 65 87
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferta musi być zgodna z kosztorysem
i spełniać wszystkie wymagane warunki.
Wykonanie klimatyzacji w budynku Dyrekcji Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach przy ul. Sienkiewicza 2 – parter
- Katarzyna Długajczyk
- Odsłony: 3211
Zapraszamy do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na:
"Wykonanie klimatyzacji w budynku Dyrekcji Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach przy ul. Sienkiewicza 2 – parter"
Informacje dodatkowe:
- Wizji lokalnej można dokonywać od dnia 19 do 25 maja 2017 r. od godz. 9 do 14
- Kontakt z Wykonawcą Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:
Katarzyna Długajczyk, tel. 32/777-49-11 fax. 32/777-49-10
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: dot. zapytania ofertowego na „Kompleksowe utrzymanie czystości"
- Katarzyna Długajczyk
- Odsłony: 3378
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: dot. zapytania ofertowego na zadanie: „Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach administracyjnych oraz socjalnych Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach”
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach zawiadamia, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie zapytania ofertowego do 30.000 euro na wyżej wymienione zadanie oferta nr 2 wykonawcy: INVICTUS System Sp. z o.o. ul. Czerwińskiego 6, 40-123 Katowice, za cenę 105 024,78 zł. brutto została wybrana jako najkorzystniejsza w oparciu o kryteria oceny ofert oraz odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym. Jednocześnie informujemy, że w niniejszym postępowaniu ofertę złożyło 3 Wykonawców.
Przedstawiamy oferty wykonawców niepodlegające odrzuceniu
Dziękujemy za złożone oferty.
Informacja o wyborze oferty na udzielenie zamówienia na „Usługi pocztowe na rzecz RZGW w Gliwicach”
- Katarzyna Długajczyk
- Odsłony: 3298
Szanowni Państwo, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach informuje, że w przeprowadzonym zapytaniu ofertowym na „Usługi pocztowe na rzecz RZGW w Gliwicach” zakończonym w dniu 26 kwietnia br. najkorzystniejszą ofertę złożyła firma:
POCZTA POLSKA S.A
ul. Rodziny Hiszpańskich 8
00-940 Warszawa
Dziękujemy za złożone oferty
Wyjaśnienia do zapytania ofertowego na „Kompleksowe utrzymanie czystości"
- Katarzyna Długajczyk
- Odsłony: 3496
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach, przesyła treść pytań wraz z wyjaśnieniami do treści zapytania ofertowego Nr NA-171.8.39.2017:
- Prośba o usunięcie z Formularza oferty punktu, w którym Wykonawca ma podać kwotę odpisu miesięcznego ulgi na PFRON i Zastąpienie go Oświadczeniem: „Wykonawca deklaruje odpis miesięczny (ulga na PFRON): TAK/NIE”
Odpowiedź:
Zamawiający wyraża zgodę na wprowadzenie powyższej zmiany. - Proszę o wyjaśnienie jak Wykonawca powinien wyliczyć wysokość odpisu na PFRON za miesiąc maj 2017 roku w którym usługa będzie realizowana od 12 dnia miesiąca.
Odpowiedź:
Zamawiający wyjaśnia, że Obowiązek sporządzenia informacji o przysługującej kwocie obniżenia spoczywa na Wykonawcy. Wysokość ulgi wyliczana jest proporcjonalnie do wysokości faktury bez względu na okres za jaki opiewa faktura. - Proszę o wyjaśnienie w jaki sposób rozliczana będzie ulga na PFRON.
Odpowiedź:
Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przekazania informacji o kwocie obniżenia wpłaty na PFRON niezwłocznie po uregulowaniu przez Zamawiającego należności w terminie określonym na fakturze. W przypadku płatności realizowanych za pośrednictwem banku - za datę uregulowania należności uważa się datę obciążenia rachunku bankowego nabywcy na podstawie polecenia przelewu. Wskazana w informacji ulga będzie pomniejszała wpłatę Zamawiającego na PFRON.
Załącznik mogą Państwo pobrać z serwera FTP.