banerek

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY dla zamówienia:            
„Dostawa oleju opałowego do ogrzewania budynków Zaplecza Eksploatacyjnego Zbiornika Przeciwpowodziowego Racibórz Dolny.”
Zamawiający Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach informuje, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego dostawy oleju opałowego do ogrzewania budynków Zaplecza Eksploatacyjnego Zbiornika Przeciwpowodziowego Racibórz Dolny, zakończonym w dniu 21.11.2017 r. najkorzystniejszą ofertę złożył:


PETROL sp. z o.o.
ul. 1 Maja 90
55-080 Kąty Wrocławskie


Wszystkim podmiotom, które odpowiedziały na nasze zaproszenie dziękujemy za złożone oferty.

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY dla zamówienia            

„Utrzymanie i zapewnienie obsługi serwisowej (gwarancyjnej) urządzeń elektroenergetycznych zaplecza eksploatacyjnego zbiornika Racibórz"

Zamawiający Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach informuje, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego utrzymania i zapewnienia obsługi serwisowej (gwarancyjnej) urządzeń elektroenergetycznych zaplecza eksploatacyjnego zbiornika Racibórz, wybrana została oferta firmy ZUE Andrzej Sowa z Raciborza. Oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym. Jednocześnie informujemy, że w niniejszym postępowaniu ofertę złożył tylko 1 oferent.

 


Ogłoszenie nr 500060496-N-2017 z dnia 17-11-2017 r.
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach: „Odbudowa urządzeń wodnych zabudowy regulacyjnej rz. Brennica w km 4+500-7+300, m. Górki Małe, Brenna – odcinek od progu nr V tj. km 6+380 do stopnia nr 15 tj. km 7+ 390”

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 596695-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach, Krajowy numer identyfikacyjny ---, ul. Sienkiewicza  2, 44-100   Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 327 774 926, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 327 774 999.
Adres strony internetowej (url): www.gliwice.rzgw.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Administracja rządowa niezespolona
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Odbudowa urządzeń wodnych zabudowy regulacyjnej rz. Brennica w km 4+500-7+300, m. Górki Małe, Brenna – odcinek od progu nr V tj. km 6+380 do stopnia nr 15 tj. km 7+ 390”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
EZ/NZM-370-17/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest: Odbudowa urządzeń wodnych zabudowy regulacyjnej rz. Brennica w km 4+500-7+300, m. Górki Małe, Brenna - odcinek na progu nr V tj. km 6+380 do stopnia nr 15 tj. km 7+390. Na objętym inwestycją odcinku rzeki Brennicy znajduje się 6 stopni betonowych o numerach10-15 i 14 szt. progów drewnianych o nr V-XVIII oraz umocnienia techniczne brzegów. Pomiędzy stopniami nr 10-15 brzegi umocnione są narzutem kamiennym. Umocnienia te obecnie są częściowo uszkodzone, najmocniej poniżej niecek wypadowych. Przelewy betonowe stopni w latach ubiegłych były doraźnie remontowane, ich stan w większości przypadków jest zadowalający. Na stopniach zniszczeniu lub uszkodzeniu uległy płyty betonowe stanowiące umocnienia skarp pomiędzy skrzydłami stopni oraz częściowo płyty niecek wypadowych, jak również narzut kamienny poniżej niecek. Niecki wypadowe stopni betonowych w większości przypadków są całkowicie zażwirowane. Na odcinku do remontu zlokalizowanych jest 14 szt. progów drewnianych. Większość bali stanowiących przelewy uległa przegniciu, natomiast grunt spod zniszczonych wypadów z dylin został wymyty i progi nie spełniają już swojej funkcji. Próg oznaczony w dokumentacji nr XIX uległ samoistnemu rozebraniu podczas wezbrania wiosną 2014 r. Zakres prac do wykonania: - roboty ziemne - odżwirowanie niecek wypadowych, - remont nawierzchni wałów ze żwiru, - rozbiórka wypadów z dylin na progach drewnianych i wykonanie bystrzy kamiennych, - przegrody z grodzic stalowych dł. 2,0 m z oczepem żelbetowym, - narzuty z kamienia łamanego, - umocnienie skarp z elementów Kosteckiego. Szczegółowy zakres prac określa kosztorys ofertowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45246000-3

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:


SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 2032516.93
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak

Nazwa wykonawcy: PBM Sułkowscy Sp. J.
Email wykonawcy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Adres pocztowy: ul. Fabryczna 1 D
Kod pocztowy: 34-600
Miejscowość: Limanowa
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Melioracyjno-Budowlany "WiR" Wiesław Młynarczyk - Ryszard Biedroń Sp.J.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1717495.49
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1717495.49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3686925.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dla zamówienia

„Zapewnienie obsługi serwisowej urządzeń klimatyzacyjnych zaplecza eksploatacyjnego zbiornika Racibórz”

Zamawiający Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach informuje, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego zapewnienia obsługi serwisowej urządzeń klimatyzacyjnych zaplecza eksploatacyjnego zbiornika Racibórz oferta firmy THERMBUD Sp. z o.o. z Katowic, została wybrana jako najkorzystniejsza cenowo oraz odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym. Jednocześnie informujemy, że w niniejszym postępowaniu ofertę złożyło 5 oferentów.

Dziękujemy wszystkim uczestnikom postępowania za złożone oferty.


Gliwice, 10.11.2017 r.

Wg. Rozdzielnika

Numer ref.:    EZ/NZM-370-17/17

Numer ogłoszenia w BZP: 596695-N-2017 z dnia 05.10.2017 r.

Dotyczy: Przetargu nieograniczonego dla zadania pn.: „Odbudowa urządzeń wodnych zabudowy regulacyjnej rz. Brennica w km 4+500-7+300, m. Górki Małe, Brenna - odcinek od progu nr V tj. km 6+380 do stopnia nr 15 tj. km 7+390."


INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY I OFERTACH ODRZUCONYCH W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach (zwany dalej: Zamawiającym) działając zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. – Prawo zamówień Publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 t.j.), dalej: p.z.p. zawiadamia, że  w  wyniku rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego o zamówienie publiczne pn.: „Odbudowa urządzeń wodnych zabudowy regulacyjnej rz. Brennica w km 4+500-7+300, m. Górki Małe, Brenna - odcinek od progu nr V tj. km 6+380 do stopnia nr 15 tj. km 7+390."

I) Za najkorzystniejszą uznano Ofertę nr 5 złożoną przez:

KONSORCJUM  FIRM:


Lider: PBM Sułkowscy Sp. J.
ul. Fabryczna 1 D, 34-600 Limanowa

Partner: Zakład Melioracyjno-Budowlany "WiR"
Wiesław Młynarczyk - Ryszard Biedroń Sp. J.
ul. Zygmunta Augusta 12, 34-600 Limanowa

Uzasadnienie wyboru:
Na podstawie złożonych w postępowaniu oświadczeń i dokumentów Zamawiający stwierdza, że Wykonawca – Konsorcjum  FIRM:  PBM Sułkowscy Sp. J. z Limanowej (lider konsorcjum) oraz Zakład Melioracyjno-Budowlany "WiR" Wiesław Młynarczyk - Ryszard Biedroń Sp. J. z Limanowej (partner konsorcjum) nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia wszystkie warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu, a złożona przez niego oferta jest zgodna z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Jednocześnie Wykonawca otrzymał najwyższą liczbę punktów wyliczonych w oparciu o kryteria wynikające z postanowień SIWZ.

II) W niniejszym postępowaniu oferty złożyli następujący Wykonawcy:
1) Oferta nr 1:

Zakład Budownictwa i Melioracji Wodnych "OSTROGA"
Lidia Bachor, Bartłomiej Ciechanowski
ul. Magazynowa 3, 56-300 Milicz

Uzasadnienie oceny oferty:
Liczba przyznanych punktów w kryterium "cena" – 30,40 pkt
Liczba przyznanych punktów w kryterium "Doświadczenie kierownika robót pełniącego funkcję kierownika budowy"  - 40,00 pkt
Łączna liczba punktów – 70,40 pkt

Liczba otrzymanych punktów wynika z treści złożonej oferty. Wyliczeń dokonano w oparciu o kryteria wynikające z postanowień SIWZ oraz w stosunku do pozostałych ofert podlegających ocenie w przedmiotowym postępowaniu.

2) Oferta nr 2:

RPM Spółka Akcyjna
ul. Niegolewskich 7
42-700 Lubliniec

Uzasadnienie oceny oferty:
Liczba przyznanych punktów w kryterium "cena" – 34,06 pkt
Liczba przyznanych punktów w kryterium "Doświadczenie kierownika robót pełniącego funkcję kierownika budowy" - 40,00 pkt
Łączna liczba punktów – 74,06 pkt

Liczba otrzymanych punktów wynika z treści złożonej oferty. Wyliczeń dokonano w oparciu o kryteria wynikające z postanowień SIWZ oraz w stosunku do pozostałych ofert podlegających ocenie w przedmiotowym postępowaniu.

3) Oferta nr 3:

Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe
WOLIMEX Eugeniusz Wojak
ul. Tarnowska 33, 34-600 Limanowa

Uzasadnienie oceny oferty:
Liczba przyznanych punktów w kryterium "cena" – 41,10 pkt
Liczba przyznanych punktów w kryterium "Doświadczenie kierownika robót pełniącego funkcję kierownika budowy" - 10,00 pkt
Łączna liczba punktów – 51,10 pkt

Liczba otrzymanych punktów wynika z treści złożonej oferty. Wyliczeń dokonano w oparciu o kryteria wynikające z postanowień SIWZ oraz w stosunku do pozostałych ofert podlegających ocenie w przedmiotowym postępowaniu.
W pkt 19.1.2 IDW Zamawiający wskazał sposób przyznawania punktów w kryterium "Doświadczenie kierownika robót pełniącego funkcję kierownika budowy". Ustalono przyznanie po 10 pkt za każde zadanie o charakterze porównywalnym do przedmiotu zamówienia polegające na wykonywaniu  ubezpieczeń na rzekach, w ramach których  wykonywano ubezpieczenia kamienne lub ścianki szczelne. Po analizie załączonego wykazu zadań wykonanych przez Pana Antoni Limanówka, jako spełniające to kryterium uznano tylko zadanie nr 4 - "Odbudowa koryta rzeki Bładnica w km 0+000-9+500 (odcinkowo na łącznej dł. 3,0 km) w m. Skoczów, Międzyświeć, Bładnice, gm. Skoczów i w m. Ustroń gm. Ustroń". Zadania od nr 1 do nr 3, wskazane w ofercie (Formularz 2.1.) wykonywane były na potokach, tym samym nie zostały one zakwalifikowane jako spełniające wymagania Zamawiającego.

4) Oferta nr 4:

Przedsiębiorstwo Robót Wodnych i Ekologicznych
"EKO-WOD" Sp. z o.o.
ul. Towarowa12-14, 58-100 Świdnica

Uzasadnienie oceny oferty:
Liczba przyznanych punktów w kryterium "cena" – 27,95 pkt
Liczba przyznanych punktów w kryterium "Doświadczenie kierownika robót pełniącego funkcję kierownika budowy" - 40,00 pkt
Łączna liczba punktów – 67,95 pkt

Liczba otrzymanych punktów wynika z treści złożonej oferty. Wyliczeń dokonano w oparciu o kryteria wynikające z postanowień SIWZ oraz w stosunku do pozostałych ofert podlegających ocenie w przedmiotowym postępowaniu.

5) Oferta nr 5:

Konsorcjum  FIRM:
Lider: PBM Sułkowscy Sp. J.
ul. Fabryczna 1 D, 34-600 Limanowa
Partner: Zakład Melioracyjno-Budowlany "WiR"
Wiesław Młynarczyk - Ryszard Biedroń Sp. J.
ul. Zygmunta Augusta 12, 34-600 Limanowa

Uzasadnienie oceny oferty:
Liczba przyznanych punktów w kryterium "cena" – 60 pkt
Liczba przyznanych punktów w kryterium "Doświadczenie kierownika robót pełniącego funkcję kierownika budowy" - 40,00 pkt
Łączna liczba punktów – 100 pkt

Liczba otrzymanych punktów wynika z treści złożonej oferty. Wyliczeń dokonano w oparciu o kryteria wynikające z postanowień SIWZ oraz w stosunku do pozostałych ofert podlegających ocenie w przedmiotowym postępowaniu.

6) Oferta nr 6:

Konsorcjum Firm:
Lider: Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodno-Inżynieryjnego w Krakowie Sp. z o.o.
ul. Bogucka 17, 32-020 Wieliczka
Partner: Zakład Robót Inżynieryjnych EKOINŻ
Jerzy Ślepecki
ul. Beskidzka 19, 34-326 Zarzecze

Oferta została odrzucona.

Podstawa prawna:
- art. 89 ust. 1 pkt 4 p.z.p. w zw. z art. 90 ust. 3 p.z.p.

Uzasadnienie faktyczne i prawne odrzucenia oferty:

Zamawiający pismem z dnia 30.10.2017 r. znak EZ/NZM-370-17/17/19711 wezwał Wykonawcę - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodno-Inżynieryjnego w Krakowie Sp. z o.o., jako lidera konsorcjum, do złożenia wyjaśnień popartych dowodami w zakresie dotyczącym rażąco niskiej ceny. W wyniku braku odpowiedzi na wezwanie i tym samym nieudzielenie wyjaśnień w zakresie rażąco niskiej ceny, zamawiający podjął decyzję o odrzuceniu oferty Wykonawcy jako zawierającą rażąco niską cenę, zgodnie z art.89 ust.1 pkt 4 w zw. z art.90 ust. 3 p.z.p.

INFORMACJA

Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt. 2 p.z.p. umowa może być zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia.

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach informuje, że w przeprowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości przekraczającej 3 500zł do 30 000€ dotyczącym wykonania zadania pn.: „Udrożnienie koryta rzeki Rudy w km 47+150 - 47+375 i 48+285 - 48+990 w m. Żory.”, ogłoszonym dnia 18.10.2017r. a zakończonym 02.11.2016r., najkorzystniejszą ofertę złożyła firma:

Zakład Wodno – Melioracyjny Janusz Kus, 43-211 Piasek - Czarków, ul. Jasna 22c

Dziękujemy wszystkim uczestnikom postępowania za złożone oferty.

08/11/2017    S214    - - Usługi - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Procedura otwarta

    I.II.IV.V.VI.

Polska-Gliwice: Nadzór nad robotami budowlanymi

2017/S 214-445074

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Wyniki postępowania

Usługi
Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca


I.1)Nazwa i adresy
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach
ul. Sienkiewicza 2
Gliwice
44-100
Polska
Tel.: +48 327774926
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Faks: +48 327774999
Kod NUTS: PL22

Adresy internetowe:
Główny adres: www.gliwice.rzgw.gov.pl
I.2)Wspólne zamówienie
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: administracja rządowa niezespolona
I.5)Główny przedmiot działalności
Inna działalność: gospodarka wodna

Sekcja II: Przedmiot


II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:
Nadzór Inwestorski Inżyniera Projektu nad realizacją Projektu:„Modernizacja śluz odrzańskich na Kanale Gliwickim, na odcinku w zarządzie RZGW Gliwice-przystosowanie do III klasy drogi wodnej-Etap II”.
Numer referencyjny: EZ/IP-IR-370-10/17
II.1.2)Główny kod CPV
71247000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:
Nadzór Inwestorski Inżyniera Projektu nad realizacją Przedsięwzięć:
1) Modernizacja śluzy Nowa Wieś
2) Modernizacja śluzy Sławięcice
realizowanych w ramach Projektu: „Modernizacja śluz odrzańskich na Kanale Gliwickim, na odcinku w zarządzie RZGW Gliwice-przystosowanie do III klasy drogi wodnej-Etap II” współfinansowanego ze środków pomocowych Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego „Infrastruktura i Środowisko” (POIiŚ) na lata 2014-2020.
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.7)Całkowita wartość zamówienia (bez VAT)
Wartość bez VAT: 2 231 188.50 PLN
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
71324000
71356100
71520000
45240000
71540000
71310000
79110000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL22
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
1.Śluza Nowa Wieś zlokalizowana w km 7+800 Kanału Gliwickiego, woj. opolskie, m. Kędzierzyn-Koźle
2.Śluza Sławięcice zlokalizowana w km 15+190 Kanału Gliwickiego, woj. opolskie, m. Kędzierzyn-Koźle.
II.2.4)Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na pełnieniu Nadzoru Inwestorskiego Inżyniera Projektu dla projektu „Modernizacja śluz odrzańskich na Kanale Gliwickim, na odcinku w zarządzie RZGW Gliwice – przystosowanie do III klasy drogi wodnej – Etap II”, współfinansowanego ze środków pomocniczych z Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, obejmującego dwie śluzy Kanału Gliwickiego: Nowa Wieś i Sławięcice podczas realizacji robót budowlanych oraz przez cały okres gwarancji i rękojmi wykonanych robót.
Obie śluzy są obiektami zabytkowymi wpisanymi do rejestru zabytków. Nadzór Inwestorski winien być prowadzony przez zespół pracowników Inżyniera Projektu na budowie w oparciu o przepisy Prawa Budowlanego wraz ze zgłoszeniem branżowych Inspektorów Nadzoru do Nadzoru Budowlanego oraz rozliczeniem rzeczowo-finansowym wykonanych i odebranych robót, dostaw i usług przy uwzględnieniu Specyfikacji Zasad Działania Nadzoru Inwestorskiego, Specyfikacji Technicznej – wymagania ogóle oraz Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w ramach przedmiotowego projektu.
Zadania do zrealizowania przez Nadzór Inwestorski Inżyniera Projektu:
— weryfikacja dokumentacji projektowej i powykonawczej
— kontrola i nadzór w okresie realizacji robót
— kontrola kosztów inwestycji, rozliczenie robót i zarządzanie projektem
— zabezpieczenie prawnego interesu Zamawiającego w kwestii roszczeń Wykonawcy Robót.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: Projekt współfinansowany jest ze środków UE w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
II.2.14)Informacje dodatkowe
Cena-60 %
Korekta wynagrodzenia miesięcznego wykonawcy z tytułu nieobecności Inżyniera Projektu lub Rezydentów-5 %
Korekta wynagrodzenia miesięcznego wykonawcy z tytułu naruszenia obowiązków przez Inżyniera lub pracowników zespołu Inżyniera Projektu-10 %
Doświadczenie Inżyniera Projektu -10 %
Doświadczenie zawodowe Inspektora Nadzoru w specjalności inżynierii hydrotechnicznej-10 %
Gwarancja-5 %


Sekcja IV: Procedura


IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2017/S 141-290107
IV.2.8)Informacje o zakończeniu dynamicznego systemu zakupów
IV.2.9)Informacje o zakończeniu zaproszenia do ubiegania się o zamówienie w postaci wstępnego ogłoszenia informacyjnego

Sekcja V: Udzielenie zamówienia


Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2)Udzielenie zamówienia
V.2.1)Data zawarcia umowy:
31/10/2017
V.2.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 4
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 4
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: tak
V.2.3)Nazwa i adres wykonawcy
Lider Konsorcjum – Sweco Consulting Sp. z o.o.
ul. Franklina Roosevelta 22
Poznań
60-829
Polska
Kod NUTS: PL41
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.3)Nazwa i adres wykonawcy
Partner Konsorcjum – INKO Consulting Sp. z o.o.
ul. Dworcowa 18/6
Pszczyna
43-200
Polska
Kod NUTS: PL22
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4)Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT)
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 2 231 188.50 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 1 995 040.00 PLN
V.2.5)Informacje na temat podwykonawstwa

Sekcja VI: Informacje uzupełniające


VI.3)Informacje dodatkowe:
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17 a
Warszawa
02-676
Polska

Adres internetowy:www.uzp.gov.pl
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub
może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp, przysługują środki
ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy Pzp. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu
oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której
mowa w art. 154 pkt 5 ustawy Pzp.

2. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynności Zamawiającego podjętej
w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany
na podstawie ustawy Pzp.

3. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się
niezgodność z przepisami ustawy Pzp, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz
wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.

4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane
bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu
lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu. Odwołujący przesyła kopię
odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on
zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać
się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed
upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

5. Terminy wniesienia odwołania:
a) Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej
podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 ustawy Pzp zdanie
drugie albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.

b) Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień Specyfikacji Istotnych
Warunków Zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii
Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej.

c)Odwołanie wobec czynności innych niż określone w ust. 23.5.1. i 23.5.2. IDW wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym
powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia

d) Jeżeli Zamawiający nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie
wnosi się nie później niż w terminie:

1) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;

2) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii

Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.

6. Szczegółowe zasady postępowania po wniesieniu odwołania, określają stosowne przepisy Działu VI ustawy Pzp.

7. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.

8. Skargę wnosi się do sądu okręgowego właściwego dla siedziby Zamawiającego, za pośrednictwem prezesa
Krajowej Izby Odwoławczej w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej,
przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora
wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 – Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012 r. poz. 1529) jest równoznaczne z jej wniesieniem.

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17 a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Faks: +48 224587700

Adres internetowy:www.uzp.gov.pl
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
06/11/2017

07/11/2017    S213    - - Roboty budowlane - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Procedura otwarta

    I.II.IV.V.VI.

Polska-Gliwice: Roboty budowlane

2017/S 213-441894

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Wyniki postępowania

Roboty budowlane
Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca


I.1)Nazwa i adresy
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach
ul. Sienkiewicza 2
Gliwice
44-100
Polska
Tel.: +48 327774926
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Faks: +48 327774999
Kod NUTS: PL22

Adresy internetowe:
Główny adres: www.gliwice.rzgw.gov.pl
I.2)Wspólne zamówienie
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: administracja rządowa niezespolona
I.5)Główny przedmiot działalności
Inna działalność: gospodarka wodna

Sekcja II: Przedmiot


II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:
„Uporządkowanie gospodarki wodnej zespołu zbiorników Przeczyce, Kuźnica Warężyńska i Pogoria (...) – etap I – Zbiornik Przeczyce” – działanie III: Udrożnienie odpływu ze zbiornika Przeczyce.
Numer referencyjny: EZ/NZP-370-6/17
II.1.2)Główny kod CPV
45000000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.1.4)Krótki opis:
Wykonanie robót obejmujących zadanie pod nazwą "Uporządkowanie gospodarki wodnej zespołu zbiorników Przeczyce, Kuźnica Warężyńska i Pogoria oraz modernizacja obiektów przeciwpowodziowych doliny Przemszy, woj. śląskie – Etap I – Zbiornik Przeczyce" – działanie III: Udrożnienie koryta Przemszy od km 48+100 do 53+420 tj. na odcinku od zb. Kuźnica Warężyńska do zb. Przeczyce oraz kanału ulgi".
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.7)Całkowita wartość zamówienia (bez VAT)
Wartość bez VAT: 6 482 574.33 PLN
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
45100000
45112330
45200000
45244000
45111200
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL22
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Rzeka Przemsza oraz kanał ulgi, miejscowość Przeczyce, Wojkowice Kościelne woj. śląskie.

II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie robót polegających na poprawie stanu technicznego koryta rzeki Przemszy oraz odbudowie kanału ulgi rzeki Przemszy.
Zamówienie polega na wykonaniu robót udrożniających koryta Przemszy od km 48+100 do 53+420 oraz kanału ulgi rzeki Przemszy.
Udrożnienie koryta Przemszy
1. Wykonanie lokalnych umocnień koryta rzeki Przemszy na łukach wklęsłych, poprzez:

— umocnienie stopy skarpy opaską z faszyny leśnej pomiędzy dwoma rzędami pali (opaska typ I),

— umocnienie stopy skarpy na odcinkach gdzie koryto zostało wyerodowane, opaskę faszynową podpiera się dodatkowo narzutem kamiennym (opaska typ II),

— ubezpieczenie skarp powyżej opasek do wysokości przepływu dopuszczalnego geokratą komórkową „duże komórki” o wysokości 15 cm z wypełnieniem kamieniem o granulacji 10-50 mm.

Na całym odcinku przewiduje się wykonanie 22 odcinków opasek o łącznej długości 2 013 m.

— odcinek rzeki o długości 214 m bezpośrednio poniżej upustu zapory Przeczyce oraz koryto poniżej przelewu powierzchniowego na długości 180 m, zostaną umocnione na całej powierzchni dna i skarp do wysokości przepływu dopuszczalnego tj. Qdop= 25 m³/s, narzutem z kamienia ciężkiego warstwą grubości 50 cm.

Dla realizacji robót konieczne jest wykonanie około 8 670 m2 dróg technologicznych, które to Oferent winien uwzględnić w swojej wycenie robót ubezpieczeniowych.

Udrożnienie koryta kanału ulgi

— przewiduje się odtworzenie i umocnienie koryta kanału geokratą „duże komórki” wysokości 15 cm z wypełnieniem kamieniem o uziarnieniu 10-50 mm. Roboty ziemne w obrębie skarpy obejmują jej wyrównanie poprzez ścięcie nawisów i zasypanie nierówności pod ułożenie geokraty.

Dla realizacji robót konieczne jest wykonanie około 2 060 m² dróg technologicznych, które to Oferent winien uwzględnić w swojej wycenie oraz odbudowę dróg istniejących zniszczonych w trakcie realizacji robót. W celu realizacji zadania niezbędne jest przeprowadzenie wycinki drzew, która powinna być każdorazowo uzgadniania z Inwestorem, przy czym ilość wyciętych drzew powinna być ograniczona do koniecznego minimum. Drewno po wycince staje się własnością Wykonawcy. Wykonawca ujmuje w cenie wycinki drzew koszt pozyskania drewna.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony w projekcie budowlanym, przedmiarach i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
Kryteria oceny ofert:
a) Cena – 60 %

b) Zwiększenie wysokości kary za opóźnienie w wykonaniu całości robót – 20 %
c) Wydłużenie gwarancji – 20 %
Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Części I ust. 19.1 IDW – www.gliwice.rzgw.gov.pl

Sekcja IV: Procedura


IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2017/S 107-214428
IV.2.8)Informacje o zakończeniu dynamicznego systemu zakupów
IV.2.9)Informacje o zakończeniu zaproszenia do ubiegania się o zamówienie w postaci wstępnego ogłoszenia informacyjnego

Sekcja V: Udzielenie zamówienia


Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2)Udzielenie zamówienia
V.2.1)Data zawarcia umowy:
30/10/2017
V.2.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 7
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 5
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3)Nazwa i adres wykonawcy
Zakład Usług Hydrotechniczno-Melioracyjnych Wojciech Ferenc
ul. Kolejowa 1-82
Ozimek
46-040
Polska
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Kod NUTS: PL52
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4)Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT)
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 6 482 574.33 PLN
Całkowita końcowa wartość umowy/części: 1 946 930.54 PLN
V.2.5)Informacje na temat podwykonawstwa

Sekcja VI: Informacje uzupełniające


VI.3)Informacje dodatkowe:
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17 a
Warszawa
02-676
Polska

Adres internetowy:www.uzp.gov.pl
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp, przysługują środki ochrony prawnej określonew Dziale VI ustawy Pzp. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy Pzp.
2. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Pzp.
3. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy Pzp, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
5. Terminy wniesienia odwołania:
a) Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 ustawy Pzp zdanie drugie albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
b) Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej.
c) Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt. 22.5.1. i 22.5.2. IDW wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
d) Jeżeli Zamawiający nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie później niż w terminie:
1) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;
2) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
6. Szczegółowe zasady postępowania po wniesieniu odwołania, określają stosowne przepisy Działu VI ustawy Pzp.
7. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
8. Skargę wnosi się do sądu okręgowego właściwego dla siedziby Zamawiającego, za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. – Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012 r. poz. 1529) jest równoznaczne z jej wniesieniem.

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17 a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Faks: +48 224587700

Adres internetowy:www.uzp.gov.pl
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
03/11/2017

Gliwice, 06.11.2017 r.


Wg. Rozdzielnika

Numer ref.: EZ/NZM-370-15/17

Numer ogłoszenia w BZP: 588921-N-2017 z dnia 18.09.2017 r.

Dotyczy: Przetargu nieograniczonego dla zadania pn.: „Budowa ubezpieczeń brzegowych w celu likwidacji wyrwy brzegowej rz. Mała Wisła w km 22+250 - 23+800, m. Dankowice, woj. śląskie”

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY I OFERTACH ODRZUCONYCH W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach działając zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. – Prawo zamówień Publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579
t.j.), dalej: p.z.p. zawiadamia, że  w  wyniku rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego o zamówienie publiczne pn. „Budowa ubezpieczeń brzegowych w celu likwidacji wyrwy brzegowej rz. Mała Wisła w km 22+250 - 23+800, m. Dankowice, woj. śląskie”

I) Za najkorzystniejszą uznano Ofertę nr 4 złożoną przez:

Konsorcjum:
Lider konsorcjum - Zakład Melioracyjno-Budowlany „Wir” Wiesław Młynarczyk –
Ryszard Biedroń
ul. Zygmunta Augusta 12
34-600 Limanowa
Partner konsorcjum -  P.B.M Sułkowscy sp.j
ul. Fabryczna 1D
34-600 Limanowa


Uzasadnienie wyboru:
Na podstawie złożonych w postępowaniu oświadczeń i dokumentów Zamawiający stwierdza, że Wykonawca – Konsorcjum: Lider konsorcjum - Zakład Melioracyjno-Budowlany „Wir” Wiesław Młynarczyk – Ryszard Biedroń, ul. Zygmunta Augusta 12, 34-600 Limanowa, Partner konsorcjum -  P.B.M Sułkowscy sp.j, ul. Fabryczna 1D, 34-600 Limanowa nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia wszystkie warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu, a złożona przez niego oferta jest zgodna z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Jednocześnie Wykonawca otrzymał najwyższą liczbę punktów wyliczonych w oparciu o kryteria wynikające z postanowień SIWZ.

II) W niniejszym postępowaniu oferty złożyli następujący Wykonawcy:


1) Oferta nr 1:

 
Piotr Pasadyn Zakład Usługowo Handlowy „DYNAMIC”
Rzuchowa 247
33-114 Rzuchowa

Oferta odrzucona.
Podstawa prawna odrzucenia:
- art. 89 ust. 1  pkt 7a p.z.p. w zw. z art. 85 ust. 2 p.z.p.

Zamawiający wezwał Wykonawcę pismem z dnia 26.10.2017r. znak EZ/NZM-370-15/17/19549, w przedmiotowym postępowaniu do przedłużenia terminu związania ofertą o 30 dni z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, Wykonawca nie przedłużył terminu związania ofertą oraz okresu ważności wadium, co należy uznać za nie wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu.
W przedmiotowym stanie faktycznym, Zamawiający zobowiązany jest odrzucić ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7a p.z.p., gdyż Wykonawca nie wyraził zgody, o której mowa w art. 85 ust. 2 pzp, na przedłużenie terminu związania ofertą.


2) Oferta nr 2:

EUROVIA POLSKA S.A.
Bielany Wrocławskie
ul. Szwedzka 5
55-040 Kobierzyce

Oferta odrzucona.
Podstawa prawna odrzucenia:
- art. 89 ust. 1  pkt 7a p.z.p. w zw. z art. 85 ust. 2 p.z.p.

Zamawiający wezwał Wykonawcę pismem z dnia 26.10.2017r. znak EZ/NZM-370-15/17/19550, w przedmiotowym postępowaniu do przedłużenia terminu związania ofertą o 30 dni z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, Wykonawca nie przedłużył terminu związania ofertą oraz okresu ważności wadium, co należy uznać za nie wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu.
W przedmiotowym stanie faktycznym, Zamawiający zobowiązany jest odrzucić ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7a p.z.p., gdyż Wykonawca nie wyraził zgody, o której mowa w art. 85 ust. 2 pzp, na przedłużenie terminu związania ofertą.

3) Oferta nr 3:

Przedsiębiorstwo Budowlano-Inżynieryjne „PROTE” Michał Kowalski
ul. Konwaliowa 32
34-116 Spytkowice


Uzasadnienie oceny oferty:
Liczba przyznanych punktów w kryterium "cena"  - 49,48 pkt
Liczba przyznanych punktów w kryterium "Doświadczenie kierownika robót pełniącego funkcję kierownika budowy” – 40 pkt
Łączna liczba punktów – 89,48 pkt

Liczba otrzymanych punktów wynika z treści złożonej oferty. Wyliczeń dokonano w oparciu o kryteria wynikające z postanowień SIWZ oraz w stosunku do pozostałych ofert podlegających ocenie w przedmiotowym postępowaniu.


4) Oferta nr 4:

Konsorcjum:
Lider konsorcjum - Zakład Melioracyjno-Budowlany „Wir” Wiesław Młynarczyk – Ryszard Biedroń
ul. Zygmunta Augusta 12
34-600 Limanowa
Partner konsorcjum -  P.B.M Sułkowscy sp.j
ul. Fabryczna 1D
34-600 Limanowa


Uzasadnienie oceny oferty:
Liczba przyznanych punktów w kryterium "cena"  - 60 pkt
Liczba przyznanych punktów w kryterium "Doświadczenie kierownika robót pełniącego funkcję kierownika budowy” – 40 pkt
Łączna liczba punktów – 100 pkt

Liczba otrzymanych punktów wynika z treści złożonej oferty. Wyliczeń dokonano w oparciu o kryteria wynikające z postanowień SIWZ oraz w stosunku do pozostałych ofert podlegających ocenie w przedmiotowym postępowaniu.


5) Oferta nr 5:

Konsorcjum:
Lider konsorcjum - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodno-Inżynieryjnego w Krakowie Sp.  z o.o.
ul. Bogucka 17
32-020 Wieliczka
Partner konsorcjum - Zakład Robót Inżynieryjnych EKOINŻ Jerzy Ślepecki
ul. Beskidzka 19
34-326 Zarzecze

Oferta odrzucona.
Podstawa prawna odrzucenia:
- art. 89 ust. 1 pkt 4 p.z.p. w zw. z art. 90 ust. 3 p.z.p.

Zamawiający pismem z dnia 16.10.2017 r. znak EZ/NZM-370-15/17/18876 wezwał Wykonawcę - Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodno-Inżynieryjnego w Krakowie Sp.  z o.o., do złożenia wyjaśnień popartych dowodami w zakresie dotyczącym rażąco niskiej ceny.
W wyniku braku odpowiedzi na wezwanie i tym samym nieudzielenie wyjaśnień w zakresie rażąco niskiej ceny, zamawiający podjął decyzję o odrzuceniu oferty Wykonawcy jako zawierającą rażąco niską cenę, zgodnie z art.89 ust.1 pkt 4 w zw. z art.90 ust. 3 p.z.p.

6) Oferta nr 6:

Melioracje Wodne Kachel Stanisław
ul. Szczygłów 5B
44-200 Rybnik

Oferta odrzucona.
Podstawa prawna odrzucenia:
- art. 89 ust. 1  pkt 7a p.z.p. w zw. z art. 85 ust. 2 p.z.p.

Zamawiający wezwał Wykonawcę pismem z dnia 26.10.2017r. znak EZ/NZM-370-15/17/19551, w przedmiotowym postępowaniu do przedłużenia terminu związania ofertą o 30 dni z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, Wykonawca nie przedłużył terminu związania ofertą oraz okresu ważności wadium, co należy uznać za nie wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu.
W przedmiotowym stanie faktycznym, Zamawiający zobowiązany jest odrzucić ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7a p.z.p., gdyż Wykonawca nie wyraził zgody, o której mowa w art. 85 ust. 2 pzp, na przedłużenie terminu związania ofertą

INFORMACJA

Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt. 2 p.z.p. umowa może być zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia.


Ogłoszenie nr 500051851-N-2017 z dnia 31-10-2017 r.


Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach: "Remont umocnień koryta i udrożnienie przekroju hydraulicznego koryta rzeki Bierawki w km 56+800-58+600 w m. Orzesze. Usuwanie szkód powodziowych."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 585983-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach, Krajowy numer identyfikacyjny ---, ul. Sienkiewicza  2, 44-100   Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 327 774 926, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 327 774 999.
Adres strony internetowej (url): www.gliwice.rzgw.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Administracja rządowa niezespolona


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Remont umocnień koryta i udrożnienie przekroju hydraulicznego koryta rzeki Bierawki w km 56+800-58+600 w m. Orzesze. Usuwanie szkód powodziowych."
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
EZ/NZO-370-16/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Celem zadania jest wykonanie odcinkowego remontu umocnień brzegowych koryta rzeki Bierawki w km. 56+800 – 58+600 poprzez odtworzenie istniejących poprzednio umocnień koryta z kiszek faszynowych pomiędzy rzędami kołków, względnie wykonanie w miejscach szczególnie narażonych na erozyjne działanie cieku ubezpieczenia brzegów za pomocą koszy i materacy siatkowo – kamiennych. Na odcinku przewidzianym do remontu przewidziano do wykonania wycinkę drzew i krzewów, zostało również przyjęte wykoszenie porostów twardych. Przewiduje się wykonanie tymczasowych dróg dojazdowych wykonanych z żelbetowych płyt drogowych, w związku z czym wykonawca robót zobowiązany jest do uzyskania zgody właścicieli na czasowe wejście w teren na czas ich wykonania i użytkowania. Po rozbiórce dróg przewidziano przywrócenie terenu do stanu pierwotnego. Zakres głównych robót obejmuje: - roboty pomiarowe 1,80km - wykoszenie porostów z skarp 3600,00m2 - ścinanie drzew 95,00szt - wycinka zakrzaczeń 0,36ha - wykonanie dróg technologicznych 900,00m2 - wykopy 1691,80m3 - nasypy 1747,20m3 - wykonanie palisad drewnianych 200,00m - wykonanie opasek z kiszek faszynowych 2520,00m - umocnienia geowłókniną 1582,00m2 - kosze i materace siatkowo-kamienne 670,00mb; 672,80m3 - humusowanie skarp z obsiewem 3600,00m2 Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Tomie II - IV SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45244000-9

SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:


SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 982877.02
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Hydrotechniczno-Melioracyjnych Wojciech Ferenc
Email wykonawcy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Adres pocztowy: ul. Kolejowa 1-82
Kod pocztowy: 46-040
Miejscowość: Ozimek
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 770490.07
Oferta z najniższą ceną/kosztem 770490.07
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1223309.71
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.