Ogłoszenie nr 500043228-N-2017 z dnia 13-10-2017 r.
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach: "Odbudowa muru oporowego w Bielsku - Białej na lewym brzegu rz. Białej, na odcinku od mostu w ciągu ul. 11-go Listopada do DH Wokulski".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 582260-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500025139-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach, Krajowy numer identyfikacyjny ---, ul. Sienkiewicza 2, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 777 49 26, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 32 777 49 99.
Adres strony internetowej (url): www.gliwice.rzgw.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Administracja rządowa niezespolona
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Odbudowa muru oporowego w Bielsku - Białej na lewym brzegu rz. Białej, na odcinku od mostu w ciągu ul. 11-go Listopada do DH Wokulski".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
EZ/NZM-370-13/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: "Odbudowa muru oporowego w Bielsku - Białej na lewym brzegu rz. Białej, na odcinku od mostu w ciągu ul. 11-go Listopada do DH Wokulski". Zakres prac do wykonania: - roboty ziemne mechaniczne /wykopy i nasypy z transportem/ - 622 m3 - grodzie ziemne - 35 m3 - roboty rozbiórkowe elementów betonowych - 53 m3 - elementy stalowe konstrukcji żelbetowych - 8746 kg - roboty żelbetowy (opaska w rzece, mur oporowy) - 78 m3 - mikropale fi 100, fi 300 - 66 szt - drenaż pionowy muru żwirkiem 8-16 mm - 15 m3 - kostka brukowa, asfalt na podbudowie - 164 m2 Wytyczne dla Wykonawcy: 1. Wykonanie oznakowań i stosowanie zatwierdzonego planu organizacji ruchu oraz ograniczeń tonażu środków transportowych (dmc max 20 t) określonych w warunkach wydanych przez MZD Bielsko-Biała. 2. Uwzględnienie w wycenie zastosowania materiałów i technologii robót umożliwiającej wykonanie prac w okresie występowania ujemnych temperatur. 3. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie w ścisłym centrum miasta, na głównej ulicy handlowej, przy ciągłym ruchu pieszych wzdłuż trasy dojazdu, co będzie powodować ograniczenia czasowe w ruchu ciężkich środków transportowych w godz. 1000 - 1800. 4. Teren budowy musi być ogrodzony i zabezpieczony przed wstępem osób postronnych oraz oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. W wycenie należy uwzględnić koszt demontażu oraz ponownego montażu dwóch latarni ulicznych oraz zasilającego kabla podziemnego. 6. Należy zapewnić ciągły i bezpieczny dostęp klientów do sąsiadujących sklepów oraz wejście do prywatnego budynku. 7. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia tablicy informacyjnej i zawarcia umowy dzierżawy na tymczasowe zaplecze z właścicielem działki 63/2. 8. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do odtworzenia nawierzchni asfaltowej terenu dz. 63/6 wykorzystywanego na dojazd do wykopu oraz ewentualnych napraw nawierzchni brukowej ulic wykorzystywanych na dojazd do budowy. Wykonawca, przed zawarciem umowy zobowiązany jest sporządzić i przekazać Zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo – finansowy, będący podstawą odbiorów robót. Harmonogram ten będzie stanowił załącznik Nr 1 do umowy i będzie jej integralną częścią.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45246000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 426875.52
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Robót Inżynieryjnych "EKOINŻ"
Email wykonawcy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Adres pocztowy: ul. Beskidzka 19
Kod pocztowy: 34-326
Miejscowość: Zarzezcze
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 526157.22
Oferta z najniższą ceną/kosztem 401617.02
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 662973.71
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uprzejmie informujemy, że poniżej opublikowane treści zachowują aktualność na dzień 31 grudnia 2017 r. i dotyczą poprzednika prawnego Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie - Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gliwicach. Polecamy Państwa uwadze stronę Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie pod adresem www.wody.gov.pl.
Wyniki postępowania
- Michał Janocha
- Kategoria: Wyniki postępowania
- Odsłony: 1944