Szanowni Państwo,
Zapraszamy Państwa Firmę do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na:
Zakup, instalacja i wdrożenie systemu finansowo-księgowego z uwzględnieniem migracji danych
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, instalacja i wdrożenie systemu finansowo-księgowego z uwzględnieniem migracji danych obejmujący obszary funkcjonalne:
1. Finanse i księgowość;
2. Kadry i płace;
3. Majątek trwały i obrotowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Istotne warunki zamówienia:
1. Cena oferty powinna obejmować całość kosztów realizacji usługi i być podana jako cena brutto w złotych polskich,
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych,
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom,
4. Usługa migracji powinna umożliwić import danych w formatach .xls, .csv. z programu finansowo księgowego użytkowanego w KZGW,
5. odnawialna licencja na 1 rok,
6. licencja niezależna od liczby użytkowników,
7. zapewnienie aktualizacji systemu,
8. pomoc techniczna w okresie ważności licencji,
9. wsparcie w opracowaniu planu kont,
10. zorganizowanie szkoleń tematycznych,
11. określenie głównych etapów wdrożenia,
12. zapewnienie ochrony danych.
Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich oraz obejmować wszelkie obciążenia związane z realizacją umowy, a także wynikające z przepisów prawa, w tym wynagrodzenie z udzielenia licencji na użytkowanie oprogramowania w tym podatek VAT oraz akcyzowy, jeśli jest należny.
Ofertę prosimy przesłać na adres:
RZGW Gliwice ul. Sienkiewicza 2 44-100 (Sekretariat pok. 207) lub adres
mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Osobami upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:
Piotr Kołtowski tel:327774977, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Tomasz Klimek tel:327774943, e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Termin składania ofert: do dnia 29.11.2017r. do godziny 11:00
Termin ogłoszenia rozstrzygnięcia 30.11.2017r.
Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę, W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2017 r.
Po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający ma prawo ujawnić wszystkie materiały zgromadzone w postępowaniu, w tym treść ofert i całą korespondencję prowadzoną z oferentami.
Wykonawca może nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zastrzec, że nie mogą być udostępnianie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
W przypadku zgłoszenia przez wykonawcę zastrzeżenia, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, informację będące tajemnicą przedsiębiorstwa nie zostaną ujawnione.
Załączniki mogą Państwo pobrać z serwera FTP.